Webhosting | Hosting Nederland  - Mijn Hosting Partner.nlWebhosting | Hosting Nederland  - Mijn Hosting Partner.nlWebhosting | Hosting Nederland  - Mijn Hosting Partner.nlWebhosting | Hosting Nederland  - Mijn Hosting Partner.nl

Reseller support

Reseller support

Reseller hosting support

Uiteraard is het belangrijk dat Resellers snel geholpen worden omdat hun eigen klanten ook op antwoord wachten. Bij MijnHostingPartner.nl heb je 2 vormen van communicatie. Dit is onze online chat voor de snelle vragen en het eerste aanspreekpunt. De online chat is van 9 tot 6 op maandag tot en met vrijdag beschikbaar en van 9 tot 5 op zaterdag. Zo kan je dus tijdens kantooruren altijd terecht voor enige vragen.

Voor de uitgebreidere vraagstukken hebben wij het ticketsysteem in het klantenpanel. Dit is een manier om de informatie centraal te houden en duidelijke oplossingen te kunnen geven op een snelle wijze. Tickets van Resellers krijgen daarom een extra urgentie mee en worden in de meeste gevallen direct behandeld. Enige support vragen of verzoeken kunnen hier snel worden behandeld en op een centrale plek. 


Reseller support

Tevens is er voor in de avonduren en in de weekenden een storingsnummer beschikbaar. Dit is en de vorm van een extra SLA of Service level agreement wat afgesloten kan worden, wanneer er dan wat aan de hand is kan je een storingsnummer bellen om direct iemand te woord te hebben staan. Dit nummer is echter niet bedoeld voor support vragen. Hiervoor zullen we je dan verwijzen naar het ticketsysteem. 

Contact met MijnHostingPartner.nl

MijnHostingPartner.nl maakt gebruik van een vast team van Nederlandse werknemers voor de support. Omdat je telkens dezelfde mensen op de chat of in de tickets krijgt weten we visa versa wat we aan elkaar hebben en bij wie je moet zijn voor de beste oplossing. We zien Resellers namelijk meer als collega’s dan als klanten en gaan altijd uit van een lange relatie! Zo weet je de vaste mensen snel te herkennen via de chat en het ticketsysteem en kan je gauw aan de slag voor elke vraag. Op die manier werkt de support op een fijne manier en kunnen we je altijd snel verder helpen. Of dit nu via een ticket, de online support of via het storingsnummer bij een SLA is.