Algemene vragen

Artikelen

Mijn website wijzigingen worden niet opgeslagen (browser cache wissen)
Het kan zijn dat wanneer je een instelling op je website veranderd dat deze niet opgeslagen wordt ondanks ...

Hoe reset in mijn control panel wachtwoord?
Als je de control panel gegevens wilt resetten dien je eerst ingelogd te zijn in je klantenpanel klik ...

Teamviewer rechten instellen op de mac
MijnHostingPartner.nl heeft een uitgebreid support team wat je graag bijstaat om al jouw vragen over ...

Hoe installeer ik Teamviewer?
Bij de extra totaal support die wij bieden is het mogelijk om een teamviewer sessie met ons te voeren. ...

Kan ik subdomeinen aanmaken?
(Onder constructie)Subdomeinen aanmaken kan in het klantenpanel onder mijn websites met een subdomein ...

Registreren jullie domeinnamen op naam van de klant?
Ja wij registreren domeinnamen altijd op naam van de klant. Je bent dus te alle tijde de daadwerkelijk ...

Domein toevoegen knop is niet te selecteren
Indien de link onder domains niet in te drukken is dan heeft de hosting space de rechten van 1 Top level ...

Kan ik meerdere domeinen in 1 totaal pakket zetten?
Ja het totaal pakket biedt de mogelijkheid om totaal 5 domeinen onder je pakket te plaatsen. Ook is ...

Hoe lang duurt een verhuizing van een domein?
.nl Een verhuizing van .nl domeinnaam gaat vrijwel direct. Na invoer van een juiste code (token) en ...

Ik heb een Totaalpakket aangeschaft. Wat zijn nu de eerste stappen?
Gefeliciteerd! Je hebt een Totaal Pakket aangeschaft. Op het email adres waarmee je bent geregistreerd ...

Name servers DNS wijzigen
Als je een domein bij MijnHostingPartner.nl hebt maar de hosting draait bij een andere partij dan dien ...

Domain Suspension - Registrant Information Verification Failure
Domain Suspension - Registrant Information Verification FailureDe laatste tijd krijgen we steeds meer ...

Screenshot aanleveren via de chat
In de chat of in een ticket vragen wij vaak om een screenshot te maken van je scherm en dit aan te leveren. ...

Ondersteunen jullie de webapplicatie NopCommerce?
Ja! NopCommerce word ondersteund en draait zonder problemen. NopCommerce is verder op de volgende wijze ...

Kan ik extra ruimte bij kopen? Welke opties / add-ons zijn er beschikbaar?
Hier onder zal je een lijst vinden aan beschikbare add-ons voor jouw website. Een add-on is verder op ...

Wat zijn jullie IBAN gegevens BIC Code ?
Onze IBAN gegevens en BIC code zijn te vinden op onze contact pagina.Rekening nummer (Rabobank): NL65 ...

Wat zijn de verschillen tussen MySQL en MS-SQL?
Om de verschillen tussen de 2 database typen uit te leggen is dit artikel gemaakt zie dit niet als het ...

Staan jullie servers in Nederland en is MijnHostingPartner mileuvriendelijk?
Ja al onze servers staan in Nederland over verschillende locaties allemaal bij de 'bron'. Zo hebben ...

Kan ik de whois registratie gegevens verbergen?
Ja het is mogelijk om de whois gegevens te verbergen. Whois gegevens verbergen - Verberg je gegevens ...

Ik wil mijn e-mail adres aanpassen voor het klantenpanel
Je kunt je gegevens aanpassen door in te loggen op in het klantenpanel. Klik op Mijn persoonlijke informatie. ...

Hoe plaats ik een bestelling als ik al klant ben?
Hoe plaats ik een bestelling als ik al klant ben? Dit artikel legt uit hoe een bestaande klant extra ...

Je website verhuizen met onze verhuisservice.
Dit artikel legt uit hoe je een website naar ons toe kan verhuizen met behulp van de verhuisservice ...

Wat is Hosting?
Wat is hosting? Hosting is het onderbrengen van je website bij een webhost. Je huurt een stukje ruimte ...

Wat is de map wwwroot en hoe plaats ik mijn bestanden daar?
De map wwwroot vindt je binnen de ftp root. Dit is de map waar je jouw bestanden die op het internet ...

Je hebt een suggestie of opmerking voor de Kennisbank?
Voor suggesties of opmerkingen/tips over de Kennisbank kan je een ticket richting onze helpdesk sturen ...

Krijg ik een eigen IP-adres of is het een shared IP-adres?
MijnHostingPartner.nl maakt gebruik van shared IP-adressen. Shared wil zeggen dat het IP-adres gedeeld ...

Is Mijn Hosting Partner telefonisch bereikbaar?
MijnHostingPartner.nl heeft geen telefonische helpdesk. Om onze diensten zo goedkoop mogelijk te houden ...

Ik ben mijn wachtwoord vergeten / kwijt, kunnen jullie mij deze opsturen?
Als je je wachtwoord kwijt bent kan je via deze link aanvragen. Vul het email adres in met welke je ...

Hoeveel domeinnamen kan ik onder het Totaalpakket instellen?
Met het Totaalpakket is het mogelijk om tot maximaal 5 domeinnamen als TLD (Top Level Domein) in te ...

Hoe snel worden mijn vragen beantwoord?
Vrijwel alle vragen worden op dezelfde dag behandeld (ook in het weekend). We proberen alle vragen binnen ...

Hoe maak ik een ticket aan bij MijnHostingPartner?
Om een support ticket aan te maken bij MijnHostingPartner.nl kan je de volgende stappen volgen. Het ...

Hoe kan ik mijn klantenpanel wachtwoord resetten?
Als je dit stappenplan volgt kan je het wachtwoord resetten van je klanten panel. Gaat als volgt te ...

Hoe reageer ik op een ticket?
We krijgen vaker de vraag hoe je reageert op een ticket van MijnHostingPartner.nl om deze stappen te ...

Is adult webhosting toegestaan?
Adult webhosting is toegestaan zolang het om legale praktijken gaat en niet in de strijd is met de wet. ...