Administratie

Artikelen

Hoe kan ik mijn domein opzeggen?
Let op! Diensten dienen minimaal 1 maand van te voren opgezegd te worden. Dit dient dus te gebeuren voordat ...

Abonnement in PayPal stopzetten.
Abonnement in PayPal stopzetten / intrekken: Je dient zelf het abonnement stop te zetten van MijnHostingPartner.nl ...

Opzeggen of beëindigen van het contract / abonnement
Opzeggen of beëindigen van het contract / abonnement Mocht je het contract willen opzeggen of het abonnement ...

Hoe vraag ik een verhuiscode voor mijn domeinnaam aan?
Om je site te verhuizen heb je in sommige gevallen een verhuiscode nodig. Wil je jouw domeinnaam verhuizen ...

Mijn domeinnaam staat in quarantaine, wat nu?
Mocht je onverhoopt vergeten zijn de factuur te betalen dan kan het zijn dat je domeinnaam na verloop ...

Uitgestelde PayPal betaling, wat is dat en wat kan ik er aan doen?
Klanten van PayPal worden nog weleens gevraagd om aanvullende informatie te verstrekken over hun account. ...

Mijn account is suspended / opgeschort, wat is dat en wat kan ik daar aan doen?
Een suspension oftewel opschorting van de dienst treed op als er nog een factuur openstaat die vervallen ...

Kost een ticket aanmaken geld?
Er worden geen kosten in rekening gebracht bij het aanmaken van een ticket. Als je er dus niet uit komt ...

Kan ik mijn WHOIS gegevens zelf wijzigen?
Het is helaas niet mogelijk om zelf de whois gegevens te wijzigen ondanks dat het klantenpanel dit wellicht ...

Hoe betaal ik mijn openstaande factuur?
Om je openstaande factuur te voldoen kan je de volgende stappen volgen.Stap 1: Log in op het klantenpanel ...

Hoe beheer ik de automatische incasso?
Met een aanschaf van een product bij MijnHostingPartner.nl wordt automatisch de optie tot automatische ...