Onze vernieuwde kennisbank

Onze vernieuwde kennisbank

Onze vernieuwde kennisbankIllustratie door Webdesign

Als je al een tijdje gebruik maakt van onze diensten dan zul je vast wel bekend zijn met onze kennisbank.Hier hebben wij allerlei handleidingen en tips staan over hoe je bijvoorbeeld bepaalde content management systemen zoals WordPress kan installeren.

Ook staan hier meer algemenere dingen in zoals antwoorden op veel gestelde vragen, hiermee kun je een stuk sneller vragen over bijvoorbeeld hosting zoeken.Afgelopen vrijdag hebben wij echter onze nieuwe kennisbank live gezet, in deze blog post gaan wij behandelen wat er allemaal precies veranderd is.

Wat is er veranderd

Het eerst wat je waarschijnlijk ziet als je de kennisbank bezoekt is dat alles veel compacter en overzichtelijker is.Wij maken nu namelijk gebruik van sub categorieen, neem hierbij een voorbeeld aan de email categorie eerder had deze twee sub categorieen genaamd email instellen en agenda.In onze nieuwe kennisbank staan hier echter ook de categorieen in van hosted exchange, contact formulieren en Pushmail, zo is het navigeren van de kennisbank iets algemener en nog belangrijker veel overzichtelijker geworden.

Ook zul je misschien de categorie genaamd eerste stappen hebben gezien dit is een categorie die wij hebben aangemaakt voor nieuwe klanten.Het kan namelijk best wel even zoeken zijn als je net klant bij ons bent om alles te vinden, wij snappen heel goed dat hier eventueel aardig wat tijd in kan gaan zitten.Dit is de reden waarom wij deze categorie aan hebben gemaakt, als je op die categorie drukt zul je een aantal artikelen zien die jou een zetje in de juiste richting geven.

Ook hebben wij onze zoek functie sterk verbetert, als je nu iets in typ dan zul je niet meer op enter te hoeven drukken om te zoeken.In plaats daarvan worden de resultaten ingeladen terwijl je nog aan het typen bent, dit maakt de zoek functie een stuk sneller, gemakkelijker en gebruikers vriendelijker om te gebruiken.

Een ander iets wat wij op de achtergrond verwerkt hebben is dat wij nu veel gemakkelijker artikelen aan kunnen passen, mocht er dus iets niet kloppen dan kunnen wij dit vrijwel direct wijzigen.Dit is niet alleen voor jullie prettig maar ook voor de verantwoordelijke voor de kennisbank, zo kunnen ze dit snel en efficient oppakken.Nu wij de vernieuwde kennisbank live hebben gezet willen wij natuurlijk ook graag horen wat jullie ervan vinden.

Mocht je verder suggesties of vragen hebben kun je die doorgeven via de chat aan een van onze medewerkers. Indien er niemand op de chat aanwezig is dan kun je dit via het ticket systeem doorgeven dan zullen de medewerkers die verantwoordelijk zijn voor de kennisbank dit verder oppakken.