Blog Mijn Hosting Partner

MijnHostingPartner heeft de snelste en beste chat support!

MijnHostingPartner heeft de snelste en beste chat support!Illustratie door Webdesign

MijnHostingPartner heeft de snelste en beste chat support

Steeds vaker wordt er in de online wereld gebruik gemaakt van een chat functie. Als je al langer hosting bij ons af neemt dan weet je dat wij hier ook gebruik van maken. Het is dus van belang dat hier snel antwoord op gegeven wordt. Als hier geen snel antwoord op wordt gegeven dan zullen mensen al sneller op zoek gaan naar een alternatief.


Zo was er door Hosting vergelijker onderzocht welke hoster de beste chat support heeft. Er werd hierbij gekeken naar de reactie snelheid en de kwaliteit van het antwoord.
Bij deze test is MijnHostingPartner.nl op nummer 1 gekomen en hier zijn wij erg trots op.

De resultaten

Toen wij hier bericht over hadden gekregen waren wij uiteraard heel nieuwsgierig naar de resultaten. We zagen hierbij dat de gemiddelde reactie snelheid op de chat 45 seconden was en voor de kwaliteit en behulpzaamheid van het antwoord kregen we 5 sterren.

Uiteraard zijn wij hier hartstikke blij mee en we hebben hiermee ook onze chat medewerkers beloond. De exacte resultaten zijn hier terug te zien: Snelste en beste hosting support


support bij MijnHostingPartner.nl

Deze prijs betekent voor ons extra veel aangezien wij ons richten om altijd net een stapje extra voor de klant te zetten. Onze support gaat voornamelijk via onze chat maar ook via ons ticket systeem.
Ook hebben wij als add-on telefonisch support, de kosten hiervoor zijn 3.95 per maand. Mocht je een probleem hebben dat spoedig opgelost kan worden dan kun je snel contact met ons opnemen.

Ook gratis verhuisservice

Uit de test bleek ook dat slechts 25 procent van alle hoster ook gratis verhuisservice aanbieden ongeacht van de prijs. Ook hier zijn wij een van de hosters die een gratis verhuisservice aanbied indien je je hosting naar ons toe verhuist.

We hebben hiervoor wel de FTP gegevens die je bij je huidige hoster gebruikt. Als je die aanlevert in jouw ticket zullen wij het verder voor je overzetten. Wanneer dit gedaan is kun jij gebruik maken van onze diensten. Je hebt hierbij verder ook de mogelijkheid om jouw eigen e-mail adressen aan te maken.

Zo kun jij mails sturen vanaf bijvoorbeeld info@JouwDomeinNaam.nl, dit is hartstikke handig voor jouw bedrijf. Dit staat namelijk een stuk professioneler dan wanneer je bijvoorbeeld een gmail adres gebruikt.

Indien je hier verder nog vragen over hebt dan kun je altijd kijken of een van onze support medewerkers beschikbaar is. Mocht er niemand op de chat aanwezig zijn dan kun je altijd een ticket aanmaken richting onze helpdesk.