Hoe maak ik een ticket aan bij MijnHostingPartner?

De volgende stappen kan je volgen om een support ticket aan te maken bij MijnHostingPartner

Stap 1: Log in met je gegevens van het klantenpanel en ga door naar stap 2.

Stap 2: Ga naar de begin pagina van MijnHostingPartner of ga naar de menubalk die op vrijwel elke pagina beschikbaar is wanneer je bent ingelogd.




Stap 3: Hierna ga je naar "OPEN TICKET".

Stap 4:
In het volgende scherm kan je een afdeling kiezen welke het beste past bij jouw probleem/vraag.

  • Met betrekking tot facturen en betalingen. kan je het beste een ticket aanmaken bij de afdeling administratie.
  • Voor domeinen bijkopen, vragen over services en diensten kan je het beste een ticket aanmaken bij de afdeling Sales.
  • Voor technische vragen kan je een ticket aanmaken bij de Helpdesk.

Stap 5:

Nu komen we bij het scherm waar de ticket daadwerkelijk wordt aangemaakt. De cijfers naast de vakken leggen elk vak nader uit.
  1. Hier staat jouw naam of bedrijf waarmee je bij ons bekend bent.
  2. Jouw email adres waar je de reactie op krijgt op de ticket.
  3. Het onderwerp van de ticket.
  4. De afdeling waar je de ticket naar stuurt.
  5. Je kunt hier jouw betreffende domeinnaam eventueel selecteren, graag dit nog wel ook even in de ticket vermelden.
  6. Prioriteit van de ticket.
  7. Een duidelijke uitleg van jouw probleem of vraag. Zodat we goed kunnen begrijpen wat het probleem is en je snel kunnen helpen.
    Aangezien dit door meerdere werknemers vaak word afgehandeld is het belangrijk dat je jouw vraag zo uitgebreid mogelijk verwoord.
  8. Hier kan je een bestand toevoegen, bijvoorbeeld een screenshot van een foutmelding of iets dergelijks. Dit kan echter ook een ander bestand zijn zoals een .pdf of een .png
  9.  Hier kun je gevoelige informatie in kwijt, deze informatie wordt verwijderd nadat het ticket gesloten is.
  10. Verstuur het ticket.





Zodra je bovenstaande hebt ingevuld kan je dit bij de laatste stap opslaan en versturen. (9)

Stap 6: Hierna is jouw ticket verzonden en staat deze bij ons in het ticketoverzicht. Wij zullen proberen jouw vraag zo snel mogelijk in behandeling te nemen.


Het nummer wat je hier ziet is jouw unieke ID van de ticket. Met dit nummer kunnen wij snel je ticket erbij pakken mocht je bijvoorbeeld op de chat komen.




Compleet

Je hebt nu een ticket aangemaakt en die kan je bekijken in Stap 3.

Wil je vervolgens reageren op de ticket dan kan dit op de volgende wijze.


Keywords: ticket support MHP mijnhostingpartner mijn hosting partner help probleem contact