Categorieën
Out of office melding instellen
Een out of office melding of automatisch antwoord maken op je email is eenvoudig in de webmail (zie geavanceerd) of direct via het klantenpanel in te stellen. Dit is voornamelijk handig als je bijvoorbeeld op vakantie bent en je klanten wilt laten weten dat je niet direct het in behandeling kan nemen. Ook kan je de eerste bevestiging hierin laten antwoorden dat het bericht ontvangen is. En dat hier bijvoorbeeld zo spoedig mogelijk op wordt gereageerd.
Stap 1. Om dit in te stellen log je in binnen je Klantenpanel, en ga je naar Mijn Producten -> selecteer je het betreffende product -> En navigeer je naar het tabblad Email Accounts in het linkermenu.

Stap 2. Selecteer hierna het domeinnaam van het email adres.

Stap 3. En ga hierna naar het betreffende email adres waarvoor je dit automatische antwoord voor wilt instellen.

Stap 4. Ga hierna naar het tabblad Automatisch antwoord


Extra informatie
Vervolgens vink je aan de linkerkant automatisch antwoorden inschakelen aan. Hierna kun jij het automatische antwoord instellen.