Agenda delen tussen contactpersonen.


Dit artikel legt je uit hoe je jouw agenda kunt delen tussen meerdere contactpersonen. Dit kan echter alleen binnen je eigen domein. Deze functie is voornamelijk bedoeld voor het delen van je agenda op de werkvloer tussen collega's zodat je gemakkelijk samen kunt werken.
Deze instellingen zijn aan te maken in de webmail, je logt hier dus in via de volgende link met je email account en wachtwoord zoals aangemaakt in het control panel. Wanneer je bent ingelogd kan je op het tandwiel drukken in de linkerbalk.


Agenda delen met een email account 1


1: Druk op het tandwiel
2: Gedeelde bronnen
3: Nieuw aanklikken.





Agenda delen met een email account 2


Kies mijn Agenda en volgende.


Agenda delen met een email account 3


Kies het account of accounts waarmee je de agenda wil delen en selecteer hierne de rechten die dit email adres heeft. Hierna druk je op Opslaan om dit artikel af te ronden.

Wanneer je verder nog vragen hebt dan kan je contact met ons opnemen met onze helpdesk via de chat of een ticket.

Keywords agenda delen share calendar