Hoe reageer ik op een ticket?

We krijgen vaker de vraag hoe je reageert op een ticket van MijnHostingPartner.nl, om deze stappen te verduidelijken voor nieuwe klanten maken we dit artikel.

Stap 1. Log in op het klantenpanel.
Dit kan met je email adres wat je bij ons hebt opgegeven tijdens de bestelling en het door jou gekozen wachtwoord. Weet je het wachtwoord niet meer? Klik dan op het wachtwoord vergeten linkje.


Hoe reageer ik op een ticket?



Stap 2. Ga naar de betreffende ticket. Vaak staat hij dan direct in dit kleine menu:

Hoe reageer ik op een ticket?

Stap 3. Ga naar de blauwe balk en klik hierop om te reageren.




Hoe reageer ik op een ticket?


Stap 4. Typ vervolgens jouw reactie in het aangegeven veld.
Er kunnen ook screenshots toegevoegd worden aan de ticket reactie. Zo kan je de situatie makkelijk aan ons uitleggen.


Hoe reageer ik op een ticket?



Nadat de reactie aan ons verstuurd is zullen wij zo spoedig mogelijk reageren op de ticket. Indien u nog bijkomende vragen heeft dan kunt u weer een reactie op de ticket geven of op de chat komen met het ticket nummer. Dan kunnen wij hem makkelijk opzoeken in het systeem.