Opzeggen of beëindigen van het contract / abonnement


Opzeggen of beeindigen van het contract / abonnement

Mocht je het contract willen opzeggen of het abonnement willen beeindigen dan kan je dat doen via het klantenpanel.

1. inloggen in het klantenpanel via klantenservice boven in de balk en dan kiezen voor 'Mijn Producten' Je logt in met het mailadres waarmee je bent geregistreerd en het wachtwoord wat je daarbij heeft opgegeven.

Domein en producten opzeggen bij MHP


Domein en producten opzeggen bij MHP

2. Je ziet nu direct een overzicht van al je domeinnamen en diensten die je bij MijnHostingPartner.nl hebt. Van webhosting tot domein only pakketten.

Domein en producten opzeggen bij MHP


3. klik vervolgens op het domein naam en product wat je op wil zeggen.

4. Een nieuw scherm opent zich waarna je bij het kopje "Vraag Opheffing aan"

Domein en producten opzeggen bij MHP




Hierna kom je in het scherm waar je de automatische verlenging kunt stopzetten van het domeinnaam. Dit dien je tevens te annuleren, laat je de registratie doorlopen dan blijft het product ook actief.



Domein en producten opzeggen bij MHP



5. In het volgende scherm kan je de reden opgeven van opzegging en kan je kiezen om het pakket direct op te zeggen of aan het einde van de abonnementsperiode. Wij adviseren altijd te kiezen voor 'einde van de termijn'!

Let op!! Indien je de dienst per direct opzegt zal de hostingspace ook direct uit het systeem worden verwijdert! De website en alles wat daaraan gekoppeld is zal dan worden weggehaald en niet meer teruggezet kunnen worden. Dit betekent dus ook eventuele data! Mocht je dit per ongeluk hebben gedaan dan direct contact opnemen met de helpdesk. We zullen dan proberen om dit ongedaan te maken.


Mocht je opzeggen dan is het zo dat wij jouw response, de reden waarom je opzegt, uiteraard zeer op prijs stellen. MHP is continue bezig om haar dienstverlening te verbeteren en elke input daarin wordt zeer gewaardeerd.

Bij verhuizingen echter dient de dienst minimaal 1 maand van te voren opgezegd te worden, dit dient dus te gebeuren voordat je de nieuwe factuur ontvangt van ons. Dit is omdat een verhuizing van een domeinnaam veelal 5 werkdagen of langer in beslag neemt. Als de verhuizing pas op de voorlaatste dag ingevoerd zou worden dan zal de domeinnaam feitelijk pas in de nieuwe contractperiode verhuist worden. Je loopt dan dus de kans dat je daar voor aangeslagen wordt of dat het domein verwijdert wordt. Zorg er dus voor dat je een verhuizing tijdig inzet en dat deze tijdig opgezegd wordt via het klantenpanel.


www.MijnPartnerGroep.nl, www.MijnHostingPartner.nl

6. Hierna ontvangen wij het verzoek tot annulering en wordt dit in behandeling genomen.




www.MijnPartnerGroep.nl, www.MijnHostingPartner.nl
6. Controleer of de domein verlenging gestopt is.
Onder Mijn Domeinen kan je klikken om in het volgende scherm te komen.



www.MijnPartnerGroep.nl, www.MijnHostingPartner.nl


Mocht je om wat voor reden absoluut niet in de gelegenheid zijn om de betaling op tijd te verrichten en je wenst wel een voortzetting van het abonnement, dan verzoeken wij je hier melding van te maken via het ticketsysteem onder jouw klantenacccount. Met een gegronde reden zullen we het abonnement dan aanhouden en een betalingsafspraak met je maken.

 

 

Mochten er nog vragen zijn m.b.t. opzeggen kan je deze uiteraard in het ticketsysteem stellen of een mail sturen naar sales@mijnhostingpartner.nl. Verder zijn onze collega's op de livechat ook bereid om dergelijke vragen te beantwoorden.

Was dit antwoord nuttig?

 Print dit artikel

Lees ook

Hoe reageer ik op een ticket?

We krijgen vaker de vraag hoe je reageert op een ticket van MijnHostingPartner.nl, om deze...

Krijg ik een eigen IP-adres of is het een shared IP-adres?

MijnHostingPartner.nl maakt gebruik van shared IP-adressen. Shared wil zeggen dat het ip adres...

Abonnement in paypal stopzetten.

Abonnement in paypal stopzetten / intrekken: Je dient zelf het abonnement stop te zetten van...

Kan ik mijn WHOIS gegevens zelf wijzigen?

Het is helaas niet mogelijk om zelf de whois gegevens te wijzigen ondanks dat het klantenpanel...

Uitgestelde PayPal betaling, wat is dat en wat kan ik er aan doen?

Klanten van PayPal worden nog weleens gevraagd om aanvullende informatie te verstrekken over hun...