Je website verhuizen met onze verhuisservice.

Dit artikel legt uit hoe je een website naar ons toe kan verhuizen met behulp van de verhuisservice van MijnHostingPartner.nl. Wanneer je dit erbij besteld dan zullen onze medewerkers jouw website voor je over zetten. Zo heb je zelf geen extra werkzaamheden en kan je zonder problemen verhuizen.
Moving
Wat wij van je nodig hebben indien je van deze dienst gebruik wilt maken is een werkend FTP account naar je huidige hosting. Tevens zijn de enige database gegevens vereist. Op die wijze kunnen wij de website bestanden en database bij ons in orde maken.

Als alternatief kan ook een zip bestand aangeleverd worden met hierin je database en website. Dit kan op twee manieren aangelevert worden. Je kan via een ticket een link sturen waar het bestand te downloaden is. Of je kan dit in een mail naar ons toe sturen naar: info@mijnpartnergroep.nl

Hoelang duurt het voordat mijn site verhuisd is?
Wanneer wij van jou de nodige gegevens hebben ontvangen dan kan dit dezelfde dag nog afgerond worden. Wanneer dit onverwacht langer duurt dan melden wij dit altijd in een ticket.

Wat wij verhuizen:

-   Je website bestanden.
-   Eventuele databases.
-   Bijbehorende database users worden aangemaakt bij ons.

Wat wij niet verhuizen:

-  Email adressen worden niet verhuisd, dit kan echter wel aangemaakt worden wanneer je dit als verzoek erbij zet.
-  Email berichten/inboxen worden nooit mee verhuisd! Hier dus altijd eerst lokaal een backup van maken.


Zodra wij een terugkoppeling hebben gegeven wanneer de bestanden gereed staan dan kan het domein verhuisd worden. Dat wil zeggen dat ook de nameservers zullen worden omgezet en het domein helemaal om is naar onze servers. Dit gebeurt pas wanneer jou dit uitkomt.

Wanneer de werkzaamheden zijn afgerond kan je weer gebruik maken van je site, maar dan op onze servers!

Indien je verder nog vragen hebt over onze verhuisservice dan kan je contact opnemen met onze werknemers van de chat.








Was dit antwoord nuttig?

 Print dit artikel

Lees ook

Hoe snel worden mijn vragen beantwoord?

Vrijwel alle vragen worden op dezelfde dag behandeld (ook in het weekend). We proberen alle...

Hoe plaats ik een bestelling als ik al klant ben?

Hoe plaats ik een bestelling als ik al klant ben? Dit artikel legt uit hoe een bestaande klant...

Hoeveel domeinnamen kan ik onder het Totaalpakket instellen?

Met het Totaalpakket is het mogelijk om tot maximaal 5 domeinnamen als TLD (Top Level Domein) in...

Hoe maak ik een ticket aan bij MijnHostingPartner?

De volgende stappen kan je volgen om een support ticket aan te maken bij mijnhostingpartner.nl...

Wat zijn jullie IBAN gegevens & BIC Code ?

Deze kan je  terugvinden op de volgende pagina: http://www.mijnhostingpartner.nl/contact/