Outlook 2016 - bug IMAP mail verwijderen

Dit is een artikel wat uitlegt hoe de bug in Outlook 2016 opgelost kan worden. Dit betreft het niet kunnen verwijderen van een email bericht wanneer de IMAP server staat ingesteld.

Het is op te lossen door de volgende stappen uit te voeren.

Je opent Outlook 2016 en gaat vervolgens naar de instellingen.
mijnpartnergroep.nl

Vervolgens selecteer je het betreffende account en druk je op "Wijzigen"

mijnpartnergroep.nl

De instellingen die hier staan kunnen verder met rustgelaten worden, je selecteerd hier "Meer Instellingen"

mijnpartnergroep.nl

Je drukt hierna op "Geavanceerd" en zorgt dat alletwee de vinkjes onderaan aan staan.

mijnpartnergroep.nl

Hierna sla je de instellingen op en zijn de problemen opgelost.

Mocht je nog verder vragen hebben dan kun je altijd kijken of er iemand op de online chat aanwezig is.
Of je kunt hiervoor een ticket aanmaken in het klantenpanel.

Was dit antwoord nuttig?

 Print dit artikel

Lees ook

Hoe stel ik de SPAM filter in?

Je logt in op https://webmail.mijnhostingpartner.nl en gaat naar de instellingen (tandwiel) en...

Hoe moet ik een e-mail alias aanmaken?

Een email alias is aan te maken in het control panel, na het inloggen kom je in het volgende...

Backup maken van Email - Outlook

In dit artikel word behandeld hoe je een backup kunt maken van jouw berichten in Outlook.  Dit...

Whitelisting email - Webmail

Dit artikel legt uit hoe je een email adres of domein aan jouw whitelist kunt toevoegen binnen de...

Wat is het adres van jullie inkomende mailserver (POP3)?

Het adres van de inkomende mailserver (POP3) is: pop.jouweigendomeinaam.nl (vb:...