Hoe maak ik een ticket aan bij MijnHostingPartner?

De volgende stappen kunt u volgen om een support ticket aan te maken bij mijnhostingpartner.nl

Stap 1: Log in met uw gegevens van het klantenpanel en ga door naar stap 2.

Stap 2: Ga naar de beginpagina van mijnhostingpartner.nl of ga naar de menubalk die op vrijwel elke pagina beschikbaar is wanneer u bent ingelogd.

Ticket aanmaken bij MijnHostingPartner 1


Stap 3: Hierna gaat u naar "OPEN TICKET".

Stap 4:
In het volgende scherm kunt u een afdeling kiezen welke het beste past bij uw probleem/vraag.

  • Met betrekking tot facturen etc. kunt u het beste een ticket aanmaken bij de afdeling administratie.
  • Voor domeinen bijkopen, vragen over services en diensten kunt u het beste een ticket aanmaken bij de afdeling Sales.
  • Voor technische vragen kunt u een ticket aanmaken bij de Helpdesk.

Stap 5:

Nu komen we bij het scherm waar de ticket daadwerkelijk wordt aangemaakt. De cijfers naast de vakken leggen elk vak nader uit.
  1. Hier staat uw naam of bedrijf waarmee u bij ons bekend bent.
  2. Uw email adres waar u de reactie op krijgt op de ticket.
  3. Het onderwerp van de ticket.
  4. De afdeling waar u de ticket naar stuurt.
  5. U kunt hier uw betreffende domeinnaam eventueel selecteren, graag dit nog wel ook even in de ticket vermelden.
  6. Prioriteit van de ticket.
  7. Een duidelijke uitleg van uw probleem of vraag. Zodat we goed kunnen begrijpen wat het probleem is en u snel kunnen helpen.
    Aangezien dit door meerdere werknemers vaak word afgehandeld is het belangrijk dat u uw vraag zo uitgebreid mogelijk verwoord.
  8. Hier kunt u een bestand toevoegen, bijvoorbeeld een screenshot van een foutmelding of iets dergelijks. Dit kan echter ook een ander bestand zijn zoals een .pdf of een .png
  9. Verzend de ticket.


Ticket aanmaken bij MijnHostingPartner 6
Zodra u bovenstaande heeft ingevuld kunt u dit bij de laatste stap opslaan en versturen. (9)

Stap 6: Hierna is uw ticket verzonden en staat deze bij ons in het ticketoverzicht. Wij zullen proberen uw vraag zo snel mogelijk in behandeling te nemen.

Ticket aanmaken bij MijnHostingPartner 7
Het nummer wat u hier ziet is uw unieke ID van de ticket. Met dit nummer kunnen wij snel uw ticket erbij pakken mocht u bijvoorbeeld op de chat komen.


Compleet

U heeft nu een ticket aangemaakt en die kunt u bekijken in Stap 3.

Wilt u vervolgens reageren op de ticket dan kan dit op de volgende wijze.


Keywords: ticket support MHP mijnhostingpartner mijn hosting partner help probleem contact

Was dit antwoord nuttig?

 Print dit artikel

Lees ook

Wat zijn de verschillen tussen MySQL en MS-SQL?

Om de verschillen tussen de 2 database typen uit te leggen is dit artikel gemaakt, zie dit niet...

Ondersteunen jullie de webapplicatie NopCommerce?

Ja NopCommerce word ondersteund en draait zonder problemen. Let op! Hiervoor heeft u wel de...

U heeft een suggestie/ opmerking voor de Kennisbank?

Voor suggesties of opmerkingen/tips over de Kennisbank, kan je een mail sturen...

Is Mijn Hosting Partner telefonisch bereikbaar?

Mijn Hosting Partner heeft geen telefonische helpdesk. Om onze diensten zo goedkoop mogelijk te...

Hoeveel domeinnamen kan ik onder het Totaalpakket instellen?

Met het Totaalpakket is het mogelijk om tot maximaal 5 domeinnamen als TLD (Top Level Domein) in...