Hoe maak ik een ticket aan bij MijnHostingPartner?

De volgende stappen kunt u volgen om een support ticket aan te maken bij mijnhostingpartner.nl

Stap 1: Log in met uw gegevens van het klantenpanel en ga door naar stap 2.

Stap 2: Ga naar de beginpagina van mijnhostingpartner.nl of ga naar de menubalk die op vrijwel elke pagina beschikbaar is.

Ticket aanmaken bij MijnHostingPartner 1


Stap 3: Hierna gaat u naar "Helpticket opgeven" in dit scherm kunt u naderhand ook uw tickets bekijken en hier weer op reageren.

Ticket aanmaken bij MijnHostingPartner 2


Stap 4:
In het volgende scherm kunt u een afdeling kiezen welke het beste past bij uw probleem/vraag.

  • Met betrekking tot facturen etc. kunt u het beste een ticket aanmaken bij de afdeling administratie.
  • Voor domeinen bijkopen, vragen over services en diensten kunt u het beste een ticket aanmaken bij de afdeling Sales.
  • Voor technische vragen kunt u een ticket aanmaken bij de Helpdesk.

Ticket aanmaken bij MijnHostingPartner 3


Stap 5:

Nu komen we bij het scherm waar de ticket daadwerkelijk wordt aangemaakt. De cijfers naast de vakken leggen elk vak nader uit.
  1. Hier staat uw naam of bedrijf waarmee u bij ons bekend bent.
  2. Uw email adres waar u de reactie op krijgt op de ticket.
  3. De afdeling waar de ticket wordt aangemaakt.
  4. Het onderwerp van de ticket.
  5. De prioriteit van de ticket, de urgentie van het probleem.
  6. U kunt hier uw betreffende domeinnaam eventueel selecteren.
  7. Een duidelijke uitleg van uw probleem of vraag. Zodat we goed kunnen begrijpen wat het probleem is en u snel kunnen helpen.
    Aangezien dit door meerdere werknemers vaak word afgehandeld is het belangrijk dat u uw vraag zo uitgebreid mogelijk verwoord.
  8. Hier kunt u een bestand toevoegen, bijvoorbeeld een screenshot van een foutmelding of iets dergelijks. Dit kan echter ook een ander bestand zijn zoals een .pdf of een .png


Ticket aanmaken bij MijnHostingPartner 6
Zodra u bovenstaande heeft ingevuld kunt u dit bij de laatste stap opslaan en versturen. (9)

Stap 6: Hierna is uw ticket verzonden en staat deze bij ons in het ticketoverzicht. Wij zullen proberen uw vraag zo snel mogelijk in behandeling te nemen.

Ticket aanmaken bij MijnHostingPartner 7
Het nummer wat u hier ziet is uw unieke ID van de ticket. Met dit nummer kunnen wij snel uw ticket erbij pakken mocht u bijvoorbeeld op de chat komen.


Compleet

U heeft nu een ticket aangemaakt en die kunt u bekijken in Stap 3.


Keywords: ticket support MHP mijnhostingpartner mijn hosting partner help probleem contact

Was dit antwoord nuttig?

 Print dit artikel

Lees ook

Kan ik de whois registratie gegevens verbergen?

Ja het is mogelijk om de whois gegevens te verbergen. Whois gegevens verbergen - Verberg uw...

Staan jullie servers in Nederland en is MPG mileuvriendelijk?

Ja al onze servers staan in Nederland over verschillende locaties allemaal bij de...

Hoe plaats ik een bestelling als ik al klant ben?

Hoe plaats ik een bestelling als ik al klant ben? Dit artikel legt uit hoe een bestaande klant...

Screenshot aanleveren via de chat

In de chat of in een ticket vragen wij vaak om een screenshot te maken van uw scherm en dit aan...

Wat is de map wwwroot en hoe plaats ik mijn bestanden daar?

De map wwwroot vindt u binnen de ftp root. Dit is de map waar u uw bestanden, die op het internet...