Is Mijn Hosting Partner telefonisch bereikbaar?

Mijn Hosting Partner heeft geen telefonische helpdesk. Om onze diensten zo goedkoop mogelijk te houden wordt de helpdesk in eerste instantie via ons online klanten systeem onderhouden. Indien we er hiermee niet uit komen nemen wij telefonisch contact met u op.

De helpdesk is 24/7 bereikbaar per ticket & het online klanten systeem. Uit ervaring kunnen we zeggen dat de meeste zaken perfect per ticket en chat worden opgelost.

 

Was dit antwoord nuttig?

 Print dit artikel

Lees ook

Staan jullie servers in Nederland en is MPG mileuvriendelijk?

Ja al onze servers staan in Nederland over verschillende locaties allemaal bij de...

Ondersteunen jullie de webapplicatie NopCommerce?

Ja NopCommerce word ondersteund en draait zonder problemen. Let op! Hiervoor heeft u wel de...

Krijg ik een eigen IP-adres of is het een shared IP-adres?

Mijnhostingpartner.nl maakt gebruik van shared IP-adressen. Shared wil zeggen dat het ip adres...

Wat zijn jullie IBAN gegevens & BIC Code ?

Deze kunt u terugvinden op de volgende pagina: http://www.mijnhostingpartner.nl/contact/ �

Uw website verhuizen met onze verhuisservice.

Dit artikel legt uit hoe u een website naar ons toe kan verhuizen met behulp van de...