Is Mijn Hosting Partner telefonisch bereikbaar?

MijnHostingPartner.nl heeft geen telefonische helpdesk. Om onze diensten zo goedkoop mogelijk te houden wordt de helpdesk in eerste instantie via ons online klanten systeem onderhouden. Indien we er hiermee niet uit komen nemen wij telefonisch contact met je op.

De helpdesk is 24/7 bereikbaar per ticket & het online chat systeem. Uit ervaring kunnen we zeggen dat de meeste zaken perfect per ticket en chat worden opgelost.

 

Was dit antwoord nuttig?

 Print dit artikel

Lees ook

Kan ik extra ruimte bij kopen? Welke opties / add-ons zijn er beschikbaar?

De volgende add-ons voor het totaalpakket zijn beschikbaar: 5000 MB - Voeg 5 GB Extra ruimte toe...

Kan ik de whois registratie gegevens verbergen?

Ja het is mogelijk om de whois gegevens te verbergen. Whois gegevens verbergen - Verberg je...

Wat zijn jullie IBAN gegevens & BIC Code ?

Deze kan je terugvinden op de volgende pagina: http://www.mijnhostingpartner.nl/contact/  

Wat zijn de verschillen tussen MySQL en MS-SQL?

Om de verschillen tussen de 2 database typen uit te leggen is dit artikel gemaakt, zie dit niet...

Opzeggen of be├źindigen van het contract / abonnement

Opzeggen of beeindigen van het contract / abonnement Mocht je het contract willen opzeggen of...