Is Mijn Hosting Partner telefonisch bereikbaar?

Mijn Hosting Partner heeft geen telefonische helpdesk. Om onze diensten zo goedkoop mogelijk te houden wordt de helpdesk in eerste instantie via ons online klanten systeem onderhouden. Indien we er hiermee niet uit komen nemen wij telefonisch contact met u op.

De helpdesk is 24/7 bereikbaar per ticket & het online klanten systeem. Uit ervaring kunnen we zeggen dat de meeste zaken perfect per ticket en chat worden opgelost.

 

Was dit antwoord nuttig?

 Print dit artikel

Lees ook

Domain Suspension - Registrant Information Verification Failure

Domain Suspension - Registrant Information Verification FailureDe laatste tijd krijgen we steeds...

Kan ik de whois registratie gegevens verbergen?

Ja het is mogelijk om de whois gegevens te verbergen. Whois gegevens verbergen - Verberg uw...

Ik ben mijn wachtwoord vergeten/kwijt, kunnen jullie mij deze opsturen?

Als je je wachtwoord kwijt bent, kunt u via deze link aanvragen. Vul het email adres in met welke...

Hoe snel worden mijn vragen beantwoord?

Vrijwel alle vragen worden op dezelfde dag behandeld (ook in het weekend). We proberen alle...

Ik heb een Totaalpakket aangeschaft. Wat zijn nu de eerste stappen?

Gefeliciteerd! U heeft een Totaal Pakket aangeschaft. Op het emailadres waarmee u zich heeft...