Is Mijn Hosting Partner telefonisch bereikbaar?

Mijn Hosting Partner heeft geen telefonische helpdesk. Om onze diensten zo goedkoop mogelijk te houden wordt de helpdesk in eerste instantie via ons online klanten systeem onderhouden. Indien we er hiermee niet uit komen nemen wij telefonisch contact met u op.

De helpdesk is 24/7 bereikbaar per ticket & het online klanten systeem. Uit ervaring kunnen we zeggen dat de meeste zaken perfect per ticket en chat worden opgelost.

 

Was dit antwoord nuttig?

 Print dit artikel

Lees ook

Is MHP een betrouwbare webshop partner om mee zaken te doen?

MijnHostingPartner.nl is nog een relatieve nieuwkomer in deze branche en wij begrijpen uw...

U heeft een suggestie/ opmerking voor de Kennisbank?

Voor suggesties of opmerkingen/tips over de Kennisbank, kan je een mail sturen...

Staan jullie servers in Nederland en is MPG mileuvriendelijk?

Ja al onze servers staan in Nederland over verschillende locaties allemaal bij de...

Je website verhuizen met onze verhuisservice.

Dit artikel legt uit hoe je een website naar ons toe kan verhuizen met behulp van de...

Name servers DNS

Als u uw domein ergens anders 'geparkeerd' heeft kunt u deze laten verwijzen naar ons toe. Dit...