Is Mijn Hosting Partner telefonisch bereikbaar?

MijnHostingPartner.nl heeft geen telefonische helpdesk. Om onze diensten zo goedkoop mogelijk te houden wordt de helpdesk in eerste instantie via ons online klanten systeem onderhouden. Indien we er hiermee niet uit komen nemen wij telefonisch contact met je op.

De helpdesk is 24/7 bereikbaar per ticket & het online chat systeem. Uit ervaring kunnen we zeggen dat de meeste zaken perfect per ticket en chat worden opgelost.

 

Was dit antwoord nuttig?

 Print dit artikel

Lees ook

Is adult webhosting toegestaan?

Adult webhosting is toegestaan zolang het om legale praktijken gaat en niet in de strijd is met...

Wat zijn jullie IBAN gegevens & BIC Code ?

Deze kan je  terugvinden op de volgende pagina: http://www.mijnhostingpartner.nl/contact/  

Staan jullie servers in Nederland en is MPG mileuvriendelijk?

Ja al onze servers staan in Nederland over verschillende locaties allemaal bij de 'bron'. Zo...

Wat zijn de verschillen tussen MySQL en MS-SQL?

Om de verschillen tussen de 2 database typen uit te leggen is dit artikel gemaakt, zie dit niet...

Hoe reageer ik op een ticket?

We krijgen vaker de vraag hoe je reageert op een ticket van MijnHostingPartner.nl, om deze...