Is Mijn Hosting Partner telefonisch bereikbaar?

MijnHostingPartner.nl heeft geen telefonische helpdesk. Om onze diensten zo goedkoop mogelijk te houden wordt de helpdesk in eerste instantie via ons online klanten systeem onderhouden. Indien we er hiermee niet uit komen nemen wij telefonisch contact met je op.

De helpdesk is 24/7 bereikbaar per ticket & het online chat systeem. Uit ervaring kunnen we zeggen dat de meeste zaken perfect per ticket en chat worden opgelost.

 

Was dit antwoord nuttig?

 Print dit artikel

Lees ook

Krijg ik een eigen IP-adres of is het een shared IP-adres?

MijnHostingPartner.nl maakt gebruik van shared IP-adressen. Shared wil zeggen dat het ip adres...

Ik heb een Totaalpakket aangeschaft. Wat zijn nu de eerste stappen?

Gefeliciteerd! Je hebt een Totaal Pakket aangeschaft. Op het emailadres waarmee je bent...

Wat zijn jullie IBAN gegevens & BIC Code ?

Deze kan je terugvinden op de volgende pagina: http://www.mijnhostingpartner.nl/contact/  

Je website verhuizen met onze verhuisservice.

Dit artikel legt uit hoe je een website naar ons toe kan verhuizen met behulp van de...

Hoe reageer ik op een ticket?

We krijgen vaker de vraag hoe je reageert op een ticket van MijnHostingPartner.nl, om deze...