Is Mijn Hosting Partner telefonisch bereikbaar?

MijnHostingPartner.nl heeft geen telefonische helpdesk. Om onze diensten zo goedkoop mogelijk te houden wordt de helpdesk in eerste instantie via ons online klanten systeem onderhouden. Indien we er hiermee niet uit komen nemen wij telefonisch contact met je op.

De helpdesk is 24/7 bereikbaar per ticket & het online chat systeem. Uit ervaring kunnen we zeggen dat de meeste zaken perfect per ticket en chat worden opgelost.

 

  • 112 gebruikers vonden dit artikel nuttig
Was dit antwoord nuttig?

Gerelateerde artikelen

Is adult webhosting toegestaan?

Adult webhosting is toegestaan zolang het om legale praktijken gaat en niet in de strijd is met...

Hoe reageer ik op een ticket?

We krijgen vaker de vraag hoe je reageert op een ticket van MijnHostingPartner.nl, om deze...

Hoe kan ik mijn klantenpanel wachtwoord resetten?

Als je dit stappenplan volgt kan je het wachtwoord resetten van je klanten panel. Gaat als volgt...

Hoe maak ik een ticket aan bij MijnHostingPartner?

De volgende stappen kan je volgen om een support ticket aan te maken bij mijnhostingpartner.nl...

Hoe snel worden mijn vragen beantwoord?

Vrijwel alle vragen worden op dezelfde dag behandeld (ook in het weekend). We proberen alle...