Is Mijn Hosting Partner telefonisch bereikbaar?

MijnHostingPartner.nl heeft geen telefonische helpdesk. Om onze diensten zo goedkoop mogelijk te houden wordt de helpdesk in eerste instantie via ons online klanten systeem onderhouden. Indien we er hiermee niet uit komen nemen wij telefonisch contact met je op.

De helpdesk is 24/7 bereikbaar per ticket & het online chat systeem. Uit ervaring kunnen we zeggen dat de meeste zaken perfect per ticket en chat worden opgelost.

 

Was dit antwoord nuttig?

 Print dit artikel

Lees ook

Hoe kan ik mijn klantenpanel wachtwoord resetten?

Als je dit stappenplan volgt kan je het wachtwoord resetten van je klanten panel. Gaat als volgt...

Hoe plaats ik een bestelling als ik al klant ben?

Hoe plaats ik een bestelling als ik al klant ben? Dit artikel legt uit hoe een bestaande klant...

Krijg ik een eigen IP-adres of is het een shared IP-adres?

MijnHostingPartner.nl maakt gebruik van shared IP-adressen. Shared wil zeggen dat het ip adres...

Ik wil mijn e-mail adres aanpassen voor het klantenpanel

Je kunt je gegevens aanpassen door in te loggen op in het klantenpanel. Klik op Mijn...

Wat is de map wwwroot en hoe plaats ik mijn bestanden daar?

De map wwwroot vindt je binnen de ftp root. Dit is de map waar je jouw bestanden, die op het...