Domain Suspension - Registrant Information Verification Failure

Domain Suspension - Registrant Information Verification Failure

De laatste tijd krijgen we steeds meer mensen die aangeven dat ze onderstaande pagina krijgen in plaats van hun eigen website. Steeds vaker controleert de overkoepelende maatschappij die domeinnamen uitgeeft de gegevens van de houder. Er wordt dan een mail gestuurd naar het mailadres waar de domeinnaam op is geregistreerd. In deze mail zit een activatie link welke aangeklikt dient te worden. Indien dit u dit niet doet dan krijgt u dus na een tijdje onderstaande pagina te zien. Dit is dus geen SPAM, maar enkel ter verificatie om te controleren of de gegevens die opgegeven zijn tijdens de registratie van de domeinnaam goed zijn. Heeft u vragen over deze mail of over dit bericht dan kunt u altijd even een mail sturen naar info@mijnhostingpartner.nl of kijken of er iemand van de chat bij ons op de website aanwezig is.

Domain Suspension




Indien u de code invult die op het scherm staat dan krijgt u vervolgens onderstaande pagina en zal u wederom een mail ontvangen op het mailadres waarmee de betreffende domeinnaam geregistreerd is. Nadat u in de betreffende mail de verificatie link aangeklikt heeft kan het nog even duren voordat uw website weer zichtbaar is. Wij hebben hier helaas geen hand in. Het is dus op dat moment dus een kwestie van geduld. Vaak is een website echter binnen enkele ogenblikken weer actief.



Mail send succesfully


Heeft u vragen of vertrouwd u de betreffende link niet neem dan contact op met onze helpdesk via info@mijnhostingpartner.nl of kijk even of de chat op onze website online is. Doordeweeks tijdens kantooruren zijn zij vrijwel altijd aanwezig om uw vragen te beantwoorden.



Was dit antwoord nuttig?

 Print dit artikel

Lees ook

Wat zijn jullie IBAN gegevens & BIC Code ?

Deze kunt u terugvinden op de volgende pagina: http://www.mijnhostingpartner.nl/contact/ �

Is Mijn Hosting Partner telefonisch bereikbaar?

Mijn Hosting Partner heeft geen telefonische helpdesk. Om onze diensten zo goedkoop mogelijk te...

U heeft een suggestie/ opmerking voor de Kennisbank?

Voor suggesties of opmerkingen/tips over de Kennisbank, kan je een mail sturen...

Opzeggen of beëindigen van het contract / abonnement

Opzeggen of beeindigen van het contract / abonnement Mocht u het contract willen opzeggen of het...

Hoe plaats ik een bestelling als ik al klant ben?

Hoe plaats ik een bestelling als ik al klant ben? Dit artikel legt uit hoe een bestaande klant...