Hoe reageer ik op een ticket?

We krijgen vaker de vraag hoe je reageert op een ticket van MijnHostingPartner.nl, om deze stappen te verduidelijken voor nieuwe klanten maken we dit artikel.

Stap 1. Log in op het klantenpanel.
Dit kan met je email adres wat je bij ons hebt opgegeven tijdens de bestelling en het door jou gekozen wachtwoord. Weet je het wachtwoord niet meer? Klik dan op het wachtwoord vergeten linkje.


Ticket reageren MijnHostingPartner.nl



Stap 2. Ga naar de betreffende ticket. Vaak staat hij dan direct in dit kleine menu:

Ticket reageren MijnHostingPartner.nl

Stap 3. Ga naar de blauwe balk en klik hierop om te reageren.




Ticket reageren MijnHostingPartner.nl


Stap 4. Typ vervolgens jouw reactie in het aangegeven veld.
Er kunnen ook screenshots toegevoegd worden aan de ticket reactie. Zo kan je de situatie makkelijk aan ons uitleggen.


Ticket reageren MijnHostingPartner.nl



Nadat de reactie aan ons verstuurd is zullen wij zo spoedig mogelijk reageren op de ticket.  Indien u nog bijkomende vragen heeft dan kunt u weer een reactie op de ticket geven of op de chat komen met het ticket id. Dan kunnen wij hem makkelijk opzoeken in het systeem.

Was dit antwoord nuttig?

 Print dit artikel

Lees ook

Hoeveel domeinnamen kan ik onder het Totaalpakket instellen?

Met het Totaalpakket is het mogelijk om tot maximaal 5 domeinnamen als TLD (Top Level Domein) in...

Ondersteunen jullie de webapplicatie NopCommerce?

Ja NopCommerce word ondersteund en draait zonder problemen. Let op! Hiervoor heb je wel de...

Staan jullie servers in Nederland en is MPG mileuvriendelijk?

Ja al onze servers staan in Nederland over verschillende locaties allemaal bij de 'bron'. Zo...

Krijg ik een eigen IP-adres of is het een shared IP-adres?

MijnHostingPartner.nl maakt gebruik van shared IP-adressen. Shared wil zeggen dat het ip adres...

Je hebt een suggestie/ opmerking voor de Kennisbank?

Voor suggesties of opmerkingen/tips over de Kennisbank, kan je een mail sturen...