Hoe reageer ik op een ticket?

We krijgen vaker de vraag hoe je reageert op een ticket van MijnHostingPartner.nl, om deze stappen te verduidelijken voor nieuwe klanten maken we dit artikel.

Stap 1. Log in op het klantenpanel.
Dit kan met je email adres wat je bij ons hebt opgegeven tijdens de bestelling en het door jou gekozen wachtwoord. Weet je het wachtwoord niet meer? Klik dan op het wachtwoord vergeten linkje.


Ticket reageren MijnHostingPartner.nl



Stap 2. Ga naar de betreffende ticket. Vaak staat hij dan direct in dit kleine menu:

Ticket reageren MijnHostingPartner.nl

Stap 3. Ga naar de blauwe balk en klik hierop om te reageren.




Ticket reageren MijnHostingPartner.nl


Stap 4. Typ vervolgens jouw reactie in het aangegeven veld.
Er kunnen ook screenshots toegevoegd worden aan de ticket reactie. Zo kan je de situatie makkelijk aan ons uitleggen.


Ticket reageren MijnHostingPartner.nl



Nadat de reactie aan ons verstuurd is zullen wij zo spoedig mogelijk reageren op de ticket.  Indien u nog bijkomende vragen heeft dan kunt u weer een reactie op de ticket geven of op de chat komen met het ticket id. Dan kunnen wij hem makkelijk opzoeken in het systeem.

Was dit antwoord nuttig?

 Print dit artikel

Lees ook

Hoe snel worden mijn vragen beantwoord?

Vrijwel alle vragen worden op dezelfde dag behandeld (ook in het weekend). We proberen alle...

Wat is de map wwwroot en hoe plaats ik mijn bestanden daar?

De map wwwroot vindt je binnen de ftp root. Dit is de map waar je jouw bestanden, die op het...

Hoe plaats ik een bestelling als ik al klant ben?

Hoe plaats ik een bestelling als ik al klant ben? Dit artikel legt uit hoe een bestaande klant...

Is Mijn Hosting Partner telefonisch bereikbaar?

MijnHostingPartner.nl heeft geen telefonische helpdesk. Om onze diensten zo goedkoop mogelijk...

Ik heb een Totaalpakket aangeschaft. Wat zijn nu de eerste stappen?

Gefeliciteerd! Je hebt een Totaal Pakket aangeschaft. Op het emailadres waarmee je bent...