Hoe reageer ik op een ticket?

We krijgen vaker de vraag hoe je reageert op een ticket van MijnHostingPartner.nl, om deze stappen te verduidelijken voor nieuwe klanten maken we dit artikel.

Stap 1. Log in op het klantenpanel.
Dit kan met je email adres wat je bij ons hebt opgegeven tijdens de bestelling en het door jou gekozen wachtwoord. Weet je het wachtwoord niet meer? Klik dan op het wachtwoord vergeten linkje.


Ticket reageren MijnHostingPartner.nl



Stap 2. Ga naar de betreffende ticket. Vaak staat hij dan direct in dit kleine menu:

Ticket reageren MijnHostingPartner.nl

Stap 3. Ga naar de blauwe balk en klik hierop om te reageren.




Ticket reageren MijnHostingPartner.nl


Stap 4. Typ vervolgens jouw reactie in het aangegeven veld.
Er kunnen ook screenshots toegevoegd worden aan de ticket reactie. Zo kan je de situatie makkelijk aan ons uitleggen.


Ticket reageren MijnHostingPartner.nl



Nadat de reactie aan ons verstuurd is zullen wij zo spoedig mogelijk reageren op de ticket.  Indien u nog bijkomende vragen heeft dan kunt u weer een reactie op de ticket geven of op de chat komen met het ticket id. Dan kunnen wij hem makkelijk opzoeken in het systeem.

Was dit antwoord nuttig?

 Print dit artikel

Lees ook

Ik ben mijn wachtwoord vergeten/kwijt, kunnen jullie mij deze opsturen?

Als je je wachtwoord kwijt bent, kan je via deze link aanvragen. Vul het email adres in met welke...

Name servers DNS

Als jouw domein ergens anders 'geparkeerd' heeft staan dan kan je deze laten verwijzen naar ons...

Je hebt een suggestie/ opmerking voor de Kennisbank?

Voor suggesties of opmerkingen/tips over de Kennisbank, kan je een mail sturen...

Wat zijn de verschillen tussen MySQL en MS-SQL?

Om de verschillen tussen de 2 database typen uit te leggen is dit artikel gemaakt, zie dit niet...

Je website verhuizen met onze verhuisservice.

Dit artikel legt uit hoe je een website naar ons toe kan verhuizen met behulp van de...