Screenshot aanleveren via de chat

In de chat of in een ticket vragen wij vaak om een screenshot te maken van je scherm en dit aan te leveren. Dit is een gemakkelijke manier voor ons om te kijken wat er precies aan de hand is en vermijd (onduidelijke) lange gesprekken om duidelijk te maken wat in 1 plaatje kan worden gezegd.

Volg de stappen op:

Stap 1:

Screenshots aanleveren in de chat webhosting web hosting

Stap 2:

Screenshots aanleveren in de chat webhosting web hosting


Stap 3:
Screenshots aanleveren in de chat webhosting web hosting


Stap 4:

Screenshots aanleveren in de chat webhosting web hosting

Stap 5:

Screenshots aanleveren in de chat webhosting web hosting


Zo kunnen wij je het beste helpen met eventuele problemen die je hebt  met je webhosting pakket.

Mocht je nog verder vragen hebben dan kan je altijd kijken of er iemand op de online chat aanwezig is.
Of je kan hiervoor een ticket aanmaken in het klantenpanel.

keywords: chatten online chat screenshot afbeelding plaatje sturen in de chat




Was dit antwoord nuttig?

 Print dit artikel

Lees ook

Je website verhuizen met onze verhuisservice.

Dit artikel legt uit hoe je een website naar ons toe kan verhuizen met behulp van de...

Hoe plaats ik een bestelling als ik al klant ben?

Hoe plaats ik een bestelling als ik al klant ben? Dit artikel legt uit hoe een bestaande klant...

Name servers DNS

Als jouw domein ergens anders 'geparkeerd' heeft staan dan kan je deze laten verwijzen naar ons...

Staan jullie servers in Nederland en is MPG mileuvriendelijk?

Ja al onze servers staan in Nederland over verschillende locaties allemaal bij de 'bron'. Zo...

Hoe snel worden mijn vragen beantwoord?

Vrijwel alle vragen worden op dezelfde dag behandeld (ook in het weekend). We proberen alle...