Screenshot aanleveren via de chat

In de chat of in een ticket vragen wij vaak om een screenshot te maken van je scherm en dit aan te leveren. Dit is een gemakkelijke manier voor ons om te kijken wat er precies aan de hand is en vermijd (onduidelijke) lange gesprekken om duidelijk te maken wat in 1 plaatje kan worden gezegd.

Volg de stappen op:

Stap 1:

Screenshots aanleveren in de chat webhosting web hosting

Stap 2:

Screenshots aanleveren in de chat webhosting web hosting


Stap 3:
Screenshots aanleveren in de chat webhosting web hosting


Stap 4:

Screenshots aanleveren in de chat webhosting web hosting

Stap 5:

Screenshots aanleveren in de chat webhosting web hosting


Zo kunnen wij je het beste helpen met eventuele problemen die je hebt  met je webhosting pakket.

Mocht je nog verder vragen hebben dan kan je altijd kijken of er iemand op de online chat aanwezig is.
Of je kan hiervoor een ticket aanmaken in het klantenpanel.

keywords: chatten online chat screenshot afbeelding plaatje sturen in de chat




Was dit antwoord nuttig?

 Print dit artikel

Lees ook

Domain Suspension - Registrant Information Verification Failure

Domain Suspension - Registrant Information Verification FailureDe laatste tijd krijgen we steeds...

Wat zijn jullie IBAN gegevens & BIC Code ?

Deze kan je  terugvinden op de volgende pagina: http://www.mijnhostingpartner.nl/contact/  

Kan ik extra ruimte bij kopen? Welke opties / add-ons zijn er beschikbaar?

De volgende add-ons voor het totaalpakket zijn beschikbaar: 5000 MB - Voeg 5 GB Extra ruimte toe...

Hoe reageer ik op een ticket?

We krijgen vaker de vraag hoe je reageert op een ticket van MijnHostingPartner.nl, om deze...

Wat is Hosting?

Wat  is hosting? Hosting is het onderbrengen van je website bij een webhost. Je huurt een stukje...