Screenshot aanleveren via de chat

In de chat of in een ticket vragen wij vaak om een screenshot te maken van je scherm en dit aan te leveren. Dit is een gemakkelijke manier voor ons om te kijken wat er precies aan de hand is en vermijd (onduidelijke) lange gesprekken om duidelijk te maken wat in 1 plaatje kan worden gezegd.

Volg de stappen op:

Stap 1:

Screenshots aanleveren in de chat webhosting web hosting

Stap 2:

Screenshots aanleveren in de chat webhosting web hosting


Stap 3:
Screenshots aanleveren in de chat webhosting web hosting


Stap 4:

Screenshots aanleveren in de chat webhosting web hosting

Als je dit ziet staan is je screenshot succesvol verstuurd en kan deze bekeken worden door een chat medewerker.

Zo kunnen wij je het beste helpen met eventuele problemen die je hebt met je webhosting pakket.

Mocht je nog verder vragen hebben dan kan je altijd kijken of er iemand op de online chat aanwezig is.
Of je kan hiervoor een ticket aanmaken in het klantenpanel.

keywords: chatten online chat screenshot afbeelding plaatje sturen in de chat




  • 0 gebruikers vonden dit artikel nuttig
Was dit antwoord nuttig?

Gerelateerde artikelen

Is adult webhosting toegestaan?

Adult webhosting is toegestaan zolang het om legale praktijken gaat en niet in de strijd is met...

Hoe reageer ik op een ticket?

We krijgen vaker de vraag hoe je reageert op een ticket van MijnHostingPartner.nl, om deze...

Hoe kan ik mijn klantenpanel wachtwoord resetten?

Als je dit stappenplan volgt kan je het wachtwoord resetten van je klanten panel. Gaat als volgt...

Hoe maak ik een ticket aan bij MijnHostingPartner?

De volgende stappen kan je volgen om een support ticket aan te maken bij mijnhostingpartner.nl...

Hoe snel worden mijn vragen beantwoord?

Vrijwel alle vragen worden op dezelfde dag behandeld (ook in het weekend). We proberen alle...