Screenshot aanleveren via de chat

In de chat of in een ticket vragen wij vaak om een screenshot te maken van uw scherm en dit aan te leveren. Dit is een gemakkelijke manier voor ons om te kijken wat er precies aan de hand is en vermijd (onduidelijke) lange gesprekken om duidelijk te maken wat in 1 plaatje kan worden gezegd.

Volg de stappen op:

Stap 1:

Screenshots aanleveren in de chat webhosting web hosting

Stap 2:

Screenshots aanleveren in de chat webhosting web hosting


Stap 3:
Screenshots aanleveren in de chat webhosting web hosting


Stap 4:

Screenshots aanleveren in de chat webhosting web hosting

Stap 5:

Screenshots aanleveren in de chat webhosting web hosting


Zo kunnen wij u het beste helpen met eventuele problemen die u heeft met uw webhosting pakket.

Mocht u nog verder vragen hebben dan kunt u altijd kijken of er iemand op de online chat aanwezig is.
Of u kunt hiervoor een ticket aanmaken in het klantenpanel.

keywords: chatten online chat screenshot afbeelding plaatje sturen in de chat




Was dit antwoord nuttig?

 Print dit artikel

Lees ook

Wat is de map wwwroot en hoe plaats ik mijn bestanden daar?

De map wwwroot vindt u binnen de ftp root. Dit is de map waar u uw bestanden, die op het internet...

Ik heb een Totaalpakket aangeschaft. Wat zijn nu de eerste stappen?

Gefeliciteerd! U heeft een Totaal Pakket aangeschaft. Op het emailadres waarmee u zich heeft...

Hoe maak ik een ticket aan bij MijnHostingPartner?

De volgende stappen kunt u volgen om een support ticket aan te maken bij mijnhostingpartner.nl...

Krijg ik een eigen IP-adres of is het een shared IP-adres?

Mijnhostingpartner.nl maakt gebruik van shared IP-adressen. Shared wil zeggen dat het ip adres...

Hoeveel domeinnamen kan ik onder het Totaalpakket instellen?

Met het Totaalpakket is het mogelijk om tot maximaal 5 domeinnamen als TLD (Top Level Domein) in...