Screenshot aanleveren via de chat

In de chat of in een ticket vragen wij vaak om een screenshot te maken van je scherm en dit aan te leveren. Dit is een gemakkelijke manier voor ons om te kijken wat er precies aan de hand is en vermijd (onduidelijke) lange gesprekken om duidelijk te maken wat in 1 plaatje kan worden gezegd.

Volg de stappen op:

Stap 1:

Screenshots aanleveren in de chat webhosting web hosting

Stap 2:

Screenshots aanleveren in de chat webhosting web hosting


Stap 3:
Screenshots aanleveren in de chat webhosting web hosting


Stap 4:

Screenshots aanleveren in de chat webhosting web hosting

Als je dit ziet staan is je screenshot succesvol verstuurd en kan deze bekeken worden door een chat medewerker.

Zo kunnen wij je het beste helpen met eventuele problemen die je hebt met je webhosting pakket.

Mocht je nog verder vragen hebben dan kan je altijd kijken of er iemand op de online chat aanwezig is.
Of je kan hiervoor een ticket aanmaken in het klantenpanel.

keywords: chatten online chat screenshot afbeelding plaatje sturen in de chat




Was dit antwoord nuttig?

 Print dit artikel

Lees ook

Kan ik extra ruimte bij kopen? Welke opties / add-ons zijn er beschikbaar?

De volgende add-ons voor het totaalpakket zijn beschikbaar: 5000 MB - Voeg 5 GB Extra ruimte toe...

Hoe maak ik een ticket aan bij MijnHostingPartner?

De volgende stappen kan je volgen om een support ticket aan te maken bij mijnhostingpartner.nl...

Domain Suspension - Registrant Information Verification Failure

Domain Suspension - Registrant Information Verification FailureDe laatste tijd krijgen we steeds...

Kan ik de whois registratie gegevens verbergen?

Ja het is mogelijk om de whois gegevens te verbergen. Whois gegevens verbergen - Verberg je...

Wat is de map wwwroot en hoe plaats ik mijn bestanden daar?

De map wwwroot vindt je binnen de ftp root. Dit is de map waar je jouw bestanden, die op het...