Screenshot aanleveren via de chat

In de chat of in een ticket vragen wij vaak om een screenshot te maken van je scherm en dit aan te leveren. Dit is een gemakkelijke manier voor ons om te kijken wat er precies aan de hand is en vermijd (onduidelijke) lange gesprekken om duidelijk te maken wat in 1 plaatje kan worden gezegd.

Volg de stappen op:

Stap 1:

Screenshots aanleveren in de chat webhosting web hosting

Stap 2:

Screenshots aanleveren in de chat webhosting web hosting


Stap 3:
Screenshots aanleveren in de chat webhosting web hosting


Stap 4:

Screenshots aanleveren in de chat webhosting web hosting

Als je dit ziet staan is je screenshot succesvol verstuurd en kan deze bekeken worden door een chat medewerker.

Zo kunnen wij je het beste helpen met eventuele problemen die je hebt met je webhosting pakket.

Mocht je nog verder vragen hebben dan kan je altijd kijken of er iemand op de online chat aanwezig is.
Of je kan hiervoor een ticket aanmaken in het klantenpanel.

keywords: chatten online chat screenshot afbeelding plaatje sturen in de chat




Was dit antwoord nuttig?

 Print dit artikel

Lees ook

Hoe snel worden mijn vragen beantwoord?

Vrijwel alle vragen worden op dezelfde dag behandeld (ook in het weekend). We proberen alle...

Kan ik extra ruimte bij kopen? Welke opties / add-ons zijn er beschikbaar?

De volgende add-ons voor het totaalpakket zijn beschikbaar: 5000 MB - Voeg 5 GB Extra ruimte toe...

Hoeveel domeinnamen kan ik onder het Totaalpakket instellen?

Met het Totaalpakket is het mogelijk om tot maximaal 5 domeinnamen als TLD (Top Level Domein) in...

Ik heb een Totaalpakket aangeschaft. Wat zijn nu de eerste stappen?

Gefeliciteerd! Je hebt een Totaal Pakket aangeschaft. Op het emailadres waarmee je bent...

Ondersteunen jullie de webapplicatie NopCommerce?

Ja NopCommerce word ondersteund en draait zonder problemen. Let op! Hiervoor heb je wel de...