Screenshot aanleveren via de chat

In de chat of in een ticket vragen wij vaak om een screenshot te maken van uw scherm en dit aan te leveren. Dit is een gemakkelijke manier voor ons om te kijken wat er precies aan de hand is en vermijd (onduidelijke) lange gesprekken om duidelijk te maken wat in 1 plaatje kan worden gezegd.

Volg de stappen op:

Stap 1:

Screenshots aanleveren in de chat webhosting web hosting

Stap 2:

Screenshots aanleveren in de chat webhosting web hosting


Stap 3:
Screenshots aanleveren in de chat webhosting web hosting


Stap 4:

Screenshots aanleveren in de chat webhosting web hosting

Stap 5:

Screenshots aanleveren in de chat webhosting web hosting


Zo kunnen wij u het beste helpen met eventuele problemen die u heeft met uw webhosting pakket.

Mocht u nog verder vragen hebben dan kunt u altijd kijken of er iemand op de online chat aanwezig is.
Of u kunt hiervoor een ticket aanmaken in het klantenpanel.

keywords: chatten online chat screenshot afbeelding plaatje sturen in de chat




Was dit antwoord nuttig?

 Print dit artikel

Lees ook

Name servers DNS

Als u uw domein ergens anders 'geparkeerd' heeft kunt u deze laten verwijzen naar ons toe. Dit...

Ik heb een Totaalpakket aangeschaft. Wat zijn nu de eerste stappen?

Gefeliciteerd! U heeft een Totaal Pakket aangeschaft. Op het emailadres waarmee u zich heeft...

U heeft een suggestie/ opmerking voor de Kennisbank?

Voor suggesties of opmerkingen/tips over de Kennisbank, kan je een mail sturen...

Hoe plaats ik een bestelling als ik al klant ben?

Hoe plaats ik een bestelling als ik al klant ben? Dit artikel legt uit hoe een bestaande klant...

Je website verhuizen met onze verhuisservice.

Dit artikel legt uit hoe je een website naar ons toe kan verhuizen met behulp van de...