Hoe snel worden mijn vragen beantwoord?

Vrijwel alle vragen worden op dezelfde dag behandeld (ook in het weekend). We proberen alle vragen binnen 2 uur te behandelen, alleen in het weekend kan dit wat langer zijn.

Extra note:

Soms worden er vragen gesteld die niet direct betrekking hebben op onze hosting maar op de werking, of beter gezegd, het niet werken van de site waar je mee bezig bent. Vrijwel altijd is het dan iets wat door de klant niet goed is ingesteld of overgezet. Dit zijn vragen waar wij dan ook echt in moeten duiken. Soms is het zoeken naar een spelt in een hooiberg en is het derhalve ook niet reeel van ons te verwachten dat dergelijke vragen per direct opgelost worden. Wij proberen je zo snel mogelijk van dienst te zijn, maar soms laat een antwoord iets langer op zich wachten. Wij hopen dat je hier begrip voor hebt.  

  • 431 gebruikers vonden dit artikel nuttig
Was dit antwoord nuttig?

Gerelateerde artikelen

Is adult webhosting toegestaan?

Adult webhosting is toegestaan zolang het om legale praktijken gaat en niet in de strijd is met...

Hoe reageer ik op een ticket?

We krijgen vaker de vraag hoe je reageert op een ticket van MijnHostingPartner.nl, om deze...

Hoe kan ik mijn klantenpanel wachtwoord resetten?

Als je dit stappenplan volgt kan je het wachtwoord resetten van je klanten panel. Gaat als volgt...

Hoe maak ik een ticket aan bij MijnHostingPartner?

De volgende stappen kan je volgen om een support ticket aan te maken bij mijnhostingpartner.nl...

Hoeveel domeinnamen kan ik onder het Totaalpakket instellen?

Met het Totaalpakket is het mogelijk om tot maximaal 5 domeinnamen als TLD (Top Level Domein) in...