Out of office melding instellen

Een out of office melding maken is eenvoudig in de webmail in te stellen. Dit is voornamelijk handig als je bijvoorbeeld op vakantie bent en je klanten wilt laten weten dat je niet direct het in behandeling kan nemen.
Andere automatische antwoorden zijn bijvoorbeeld ook in te stellen, die keus is verder aan jou.


Deze stappen zijn allemaal in te stellen in de webmail bereikbaar op webmail.mijnhostingpartner.nl
Hierna ga je naar de instellingen.




out of office melding autoresponder mail


Vink de twee opties aan.


out of office melding autoresponder mail




Selecteer het tabblad bericht en voer de gegevens in.


out of office melding autoresponder mail


Als laatste druk je op opslaan om de autoresponder in te stellen.


out of office melding autoresponder mail



  • 0 gebruikers vonden dit artikel nuttig
Was dit antwoord nuttig?

Gerelateerde artikelen

Is het mogelijk is om subdomeinen voor mail aan te maken?

Is het mogelijk is om subdomeinen voor mail aan te maken?Ja dit is geen probleem, als er een...

Hoe stel ik de SPAM filter in?

Je logt in op https://webmail.mijnhostingpartner.nl en gaat naar de instellingen (tandwiel) en...

SPAM - mail SEO services

Bij het registreren van een .com domeinnaam bestaat er een kans dat er SPAM mail naar je toe...

EWS voor Mac

EWS of Exchange Web Services is een nieuwe methode die ontwikkeld is speciaal om samen te werken...

503 melding bij versturen van mail

Wanneer je de volgende foutmelding krijgt in jouw email client: 503 Valid RCPT command must...