Uitbreiding Capaciteit Datacenter MijnHostingPartner.nl
Lees verder »

Beste klant,Zoals reeds aangegeven in eerdere aankondigingen gaan we in de nacht van 29-06 en 30-06 verhuizen van datacenter i.v.m. uitbreiding van onze capaciteit. Gedurende deze verhuizing zijn alle diensten van MijnHostingPartner.nl down. Wij proberen de downtime vanzelfsprekend zo laag mogelijk te houden, maar hou er rekening mee dat alle ...

Upgrade Controlpanel - Tijdelijke downtime
Lees verder »

Goedenavond,De upgrade is succesvol uitgevoerd. We hebben verschillende zaken zojuist nogmaals uitgebreid getest in de live omgeving en hebben vooralsnog geen fouten kunnen ontdekken. Mochten er toch zaken niet goed lopen / zijn dan vernemen we dat graag via het ticketsysteem.Je dient wel even goed de geschiedenis te wissen van je browser (CTRL + ...

Uitbreiding Capaciteit Datacenter MijnHostingPartner.nl
Lees verder »

Beste klant,In februari hebben we reeds aangekondigd dat we i.v.m. uitbreiding moeten verhuizen van datacenter. De datum waarop we gaan verhuizen is inmiddels bekend. Dit zal geschieden in de nacht van 29-06 op 30-06 waarbij alle diensten gedurende de nacht niet bereikbaar zullen zijn. Vanzelfsprekend proberen we de downtime zo klein mogelijk te ...

bereikbaarheid chat maanden juni en juli
Lees verder »

Beste Klant, In de maanden van juni en juli zijn wij beperkter bereikbaar via de chat dan wat je wellicht van ons gewend bent. Dit komt door vakantie van personeel waardoor wij minder beschikbaar zijn. We zullen je in deze maanden vaker naar het ticketsysteem moeten verwijzen. Uiteraard zullen we alle tickets nog steeds zo spoedig mogelijk ...

Koningsdag en de zondagen
Lees verder »

Beste Klant,    Met Koningsdag zijn wij niet bereikbaar via de online chat, uiteraard zijn we wel bereikbaar via het ticketsysteem.    Daarnaast gaan wij de proefbasis die wij hadden om op zondag online op de chat te zijn (voorlopig) afschaffen.  Meer nieuws volgt hierover in de aankondigingen als we dit weer beschikbaar gaan ...

DNS Storing - Websites, controlpanel en homepage zijn vanaf bepaalde ipadressen niet te benaderen
Lees verder »

23/04/2018 12:05Beste Klant,Wij krijgen door dat de storing met de dns servers verholpen is. Zo te zien werkt ook alles weer naar behoren.Wij excuseren ons voor het ongemak. Voor eventuele vragen kan je het beste even op de chat komen.Met vriendelijke groet,Helpdesk MijnHostingPartner.nl 23/04/2018 11:35Beste Klant,We hebben inmiddels ...

Storing Webmail
Lees verder »

Update 12:59 01-04-2018: De problemen zijn verholpen, ons excuus voor het ongemak. Beste klant,De problemen met de webmail zijn bij ons bekend, onze beheerders zijn er op het moment mee bezig om de problemen zo spoedig mogelijk op te lossen.We zullen hier een update over plaatsen zodra de problemen verholpen zijn, ons excuus voor het ongemak

Paasdagen
Lees verder »

Beste Klant, In verband met de paasdagen zijn wij zaterdag , zondag en maandag niet bereikbaar via de online chat. Uiteraard zijn wij nog wel bereikbaar via het ticketsysteem. Fijn Pasen namens het team van MijnPartnerGroep.nl!

Gepland onderhoud
Lees verder »

Beste,In de nacht van 5-3-2018 op 6-3-2018 vind ik er aan diverse servers hardware onderhoud.De werkzaamheden starten om 5-3-2018 om 22:00 en duren ongeveer tot 06-03-2018 03:30.Tussen 22:00 en 0:00 zal er bijna geen downtime zijn. Na 0:00 kunnen sommige servers enige tijd niet bereikbaar zijn.Met vriendelijke groet,MijnPartnerGroep.nl

SPAM aanval op mailservers
Lees verder »

Update 17:18 1-3-2018 Beste Klant, De problemen zijn bij deze verholpen. We willen je bedanken voor je geduld en ons excuus aanbieden voor het ongemak.  Met vriendelijke groet, MijnPartnerGroep.nlUpdate 16:19 1-3-2018 Beste Klant, We rebooten de mail servers om te zorgen dat alle mail zo snel mogelijk verwerkt kan worden.Met vriendelijke ...