Geachte klant, De storing aan de webmailinterface is vannacht opgelost. Een update van Smartertools bleek problemen te geven waardoor de desktop niet meer goed werd weergegeven. Een bugfix heeft het probleem opgelost. Een restart van de services was echter noodzakelijk. Dit hebben we in de nachtelijke uurtjes gedaan om de downtime zo laag ...
Geachte klant, Op dit moment is er een storing met de webmail. We doen er op dit moment alles aan om de storing zo snel mogelijk te verhelpen. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, MijnHostingPartner.nl
Beste, Ivm een update van de webmail zal deze zondag morgen (Tussen 8:30 ~ 9:00) kortstondig niet bereikbaar zijn. Deze update bevat enkele browser updates ivm de werking van de webmail. Met vriendelijke groet, Helpdesk MijnHostingPartner.nl
Beste klant, De webmail is geupgrade naar de laatste versie. We kregen maandag (04-03-12) enkele klachten dat de webmail niet correct werkte, na overleg met smartermail hebben we besloten om de webmail te upgraden. Alle werkzaamheden zijn goed verlopen. Wanneer er nog klachten zijn over de webmail dan horen wij dit graag. Met vriendelijke ...
Beste klant,Deze maand zal er nieuwe functie beschikbaar komen en een nieuwe dienst.De nieuwe functie is dat op elke webserver secure ftp beschikbaar zal zijn.Dit zal vanaf 15 Februari actief zijn. U heeft dan de mogelijkheid om gebruik te maken van secure ftp.Door gebruik te maken van secure ftp word er een encryptie-laag over de ftp verbinding ...
Update:De werkzaamheden hebben vertraging opgelopen bij SIDN, SIDN kan geen eind tijd aangeven helaas.Op zaterdag 9 februari 2013 is er tussen 07.00 uur en 14.00 uur een onderhoudsvenster gepland bij de SIDN.Hierdoor is het helaas niet mogelijk om .nl domeinen te registreren of wijzigingen aan te brengen.Het onderhoud zal volgens SIDN tot 14.00 ...
Beste Klant,  We hebben vandaag diverse meldingen gehad over ideal betalingen die niet goed afgerond worden.  De oorzaak is een storing bij iDeal. Bij de meeste banken is het probleem verholpen.  Sommige banken ondervinden nog hinder, voor een actuele status verwijzen wij u naar:  https://twitter.com/ideal_storing  Met ...
Geachte klant,Zoals u weet hebben we afgelopen nacht ons serverpark verhuisd. Dat betekende dat alle diensten voor een bepaalde tijd offline waren. We hadden gehoopt dat de werkzaamheden uiterlijk 05:00 uur afgerond zouden zijn, maar dit is helaas uitgelopen.Het omzetten van de IP ranges duurde langer dan verwacht. Er zat in de omschakeling een ...
Geachte klant, Door onvoorziene omstandigheden is niet gelukt om de werkzaamheden die gepland waren in de nacht van 26 op 27 januari uit te voeren. Kort gezegd is er afgelopen weekend dus niets gebeurt en hebben we de verhuizing alsmede het groot onderhoud moeten verschuiven naar aankomend weekend. Dat betekent dat de werkzaamheden die afgelopen ...
Geachte klant, Door de explosieve groei die we de afgelopen jaren hebben doorgemaakt zijn we genoodzaakt om ons serverpark uit te breiden. Op de huidige locatie in TeleCity 4 is dat niet meer mogelijk waardoor we daar intern moeten verhuizen naar een locatie waar we wel die uitbreidingsmogelijkheden hebben. Omdat het een fysieke verhuizing ...