Beveiligingsaanpassing ftp (accounts)
Lees verder »

Beste Klant, De laatste tijd hebben we vaker problemen gekregen met websites die werden gehackt. We hebben dit uitgezocht en zijn tot de conclusie gekomen dat dit vaag gebeurde middels ftp accounts waarvan de wachtwoorden te eenvoudig waren. Hierdoor hebben we een beveiligingsaanpassing aan de ftp wachtwoorden moeten doorvoeren.Wanneer u wilt ...

Opgelost: Webmail melding 19:15
Lees verder »

Update: Melding is opgelost, gebruikers kunnen weer zonder problemen inloggen. Geachte klant,Op dit moment geeft de webmail bij sommige gebruikers een (fout)melding.We zijn bezig met een oplossing voor deze gebruikers.Met vriendelijke groet,MijnHostingPartner.nl

Webmail geupdate
Lees verder »

Geachte heer/mevrouw,De webmail is geupdate naar de laatste versie, de volgende (belangrijkste) zaken zijn opgelost:- IE11 bugs zijn verholpen- Active Sync issues met Android KitKat 4.4 zijn opgelostWanneer hierover nog vragen zijn, dan kunt een ticket aanmaken in het klantenpanel.Met vriendelijke groet,HelpdeskMijnPartnerGroep.nl

Beperkt mailverkeer sinds 05-12-2013 19:00 (opgelost)
Lees verder »

Geachte klant,Tussen 19:00 gisteravond en vannochtend 08:00 heeft u last gehad van beperkt mailverkeer. Gedurende deze tijd werden er grote hoeveelheden mail aangeboden aan onze server (Spam). Het heeft even geduurd voordat we dit onder controle hadden. Er staat echter nu nog een behoorlijke rij in de mailspooler waardoor het even kan duren ...

(Aankomende) Verhuizing Datacenter - December 2013
Lees verder »

Geachte klant, Zoals we u via de aankondiging en de veelgestelde vragen reeds halverwege dit jaar hebben meegedeeld kunt u in de komende weken wellicht enige hinder ondervinden m.b.t. onze dienstverlening. Vanwege explosieve groei het afgelopen jaar zijn we genoodzaakt om onze dienstverlening uit te breiden en te verhuizen naar een nieuw ...

Beveiligingsaanpassing mail (accounts)
Lees verder »

Beste Klant, Onlangs hebben we veel last gehad van ‘blacklisting’. Hierbij komen wij als provider op een ‘zwarte lijst’ te staan en wordt mail die naar die servers wordt verstuurd geblokt omdat die dan gemarkeerd wordt als SPAM. Een belangrijke reden hiervoor is dat er veel misbruik gemaakt wordt van onze mailservers. Er ...

Webmail geupdate naar de laatste versie
Lees verder »

Geachte heer/mevrouw,De webmail is geupdate naar de laatste versie, de volgende zaken zijn oa aangepast / opgelost:- Autoresponder werkte de agenda optie is sommige browsers niet, dit is in deze versie opgelost- Internet Explorer 11 support- Reverse-DNS spam check verbetering doorgevoerd- Bij het downloaden van grote bijlages in de webmail konden ...

Aanpassing Hosted Exchange
Lees verder »

Geachte heer/mevrouw,Naar aanleiding van een technische aanpassing kunnen sommige klanten hinder ondervinden bij de connectie naar een hosted exchange box.Dit is eenvoudig op te lossen door de volgende aanpassing:Wanneer er problemen zijn zal de host op dit moment staan op: autodiscover.mijnwerkplekpartner.nlDoor dit aan te passen naar: ...

Onderhoud Mailservers in de nacht van donderdag op vrijdag 04-07 - 05-07
Lees verder »

Beste Klant, Om 00:40 zijn alle werkzaamheden genoemd in onderstaande aankondiging succesvol verlopen en gereed gemeld. Alle diensten werken weer zoals het hoort. Het onderhoud was begonnen om 00:10 en hebben in totaal dus een half uur geduurd. Vragen over het onderhoud kunt u stellen via het ticketsysteem of anders via de online chat bij ...

Gereed: Groot Onderhoud Webservers, SQL Servers en Mailservers: 03-07 op 04-07
Lees verder »

Beste Klant, Om 02:00 zijn alle werkzaamheden genoemd in onderstaande aankondiging succesvol verlopen en gereed gemeld. Alle diensten werken weer zoals het hoort. Door onvoorziene omstandigheden zal in de nacht van 04-07 op 05-07 zeer waarschijnlijk voor korte periode de (web)mail ongeveer een half uur moeilijk tot niet bereikbaar zijn. Houdt u ...