23/04/2018 12:05

Beste Klant,

Wij krijgen door dat de storing met de dns servers verholpen is. Zo te zien werkt ook alles weer naar behoren.

Wij excuseren ons voor het ongemak. Voor eventuele vragen kan je het beste even op de chat komen.

Met vriendelijke groet,

Helpdesk MijnHostingPartner.nl






23/04/2018 11:35

Beste Klant,

We hebben inmiddels gelokaliseerd waar het probleem zit. Het blijkt dat een aantal dns servers van een tussenliggende ISP een storing hebben. Ze zijn op dit moment druk bezig de storing te verhelpen.

Met vriendelijke groet,

Helpdesk MijnHostingPartner.nl





Beste klant,

Vanaf 10:50 krijgen we meldingen dat verschillende websites niet meer functioneren en dat ook ons controlpanel niet te benaderen is. Wij hebben dit probleem in onderzoek en laten hier de voortgang zien van deze issue.

Onze excuses voor het eventuele ongemak.

Met vriendelijke groet,

Helpdesk MijnHostingPartner.nl


Monday, April 23, 2018

« Terug