Geachte klant,

In de aankondiging van 14-10 dit jaar hebben we u gewezen op het feit dat er een belangrijke veiligheidsupdate is geweest op onze mailservers. Gebleken was dat veel accounts misbruikt werden. Reden hiervoor dat deze accounts vaak gehackt waren omdat er geen goede (sterke) wachtwoorden gebruikt werden. Er is het verzoek gedaan om deze wachtwoorden aan te passen.

Afgelopen weekend is er een verhuizing geweest en zijn alle servers tevens weer geupdate waardoor de beveiligingsinstellingen er 'hard' door heen zijn gedrukt. Hierdoor kan het zijn dat uw mail niet werkt (u kunt deze niet bereiken) omdat het systeem geconstateerd heeft dat uw wachtwoord niet voldeed aan de veiligheidseisen. De enige manier om dit op te lossen is om uw wachtwoord via het controlpanel te wijzigen naar een wachtwoord die wel voldoet.

Om u hiermee te helpen hebben we een wachtwoordgenerator gebouwd die u kunt gebruiken. De link hiervoor is: http://www.mijnhostingpartner.nl/random-password

Hoe u uw mail opnieuw kunt instellen en/of hoe u uw wachtwoord kunt wijzigen vindt u in dit artikel: http://www.mijnhostingpartner.nl/client/knowledgebase/98/Hoe-maak-ik-een-email-adres-aan.html

Mocht u nog vragen hebben dan kunt u altijd even een ticket aanmaken via het klantenpanel onder uw account of even kijken of er iemand van de online helpdesk bereikbaar is. Doordeweeks tijdens kantooruren zijn zij vrijwel altijd aanwezig om uw vragen te beantwoorden.

Let op: 31-12-2013 zijn wij slechts beperkt bereikbaar.

Met vriendelijke groet,

MijnHostingPartner.nl

Sunday, December 29, 2013

« Terug