Geachte klant,

De storing aan de webmailinterface is vannacht opgelost. Een update van Smartertools bleek problemen te geven waardoor de desktop niet meer goed werd weergegeven. Een bugfix heeft het probleem opgelost.

Een restart van de services was echter noodzakelijk. Dit hebben we in de nachtelijke uurtjes gedaan om de downtime zo laag mogelijk te houden en zo min mogelijk overlast te veroorzaken.

Alle systemen werken weer zoals het hoort.

Nogmaals excuses voor het ontstane ongemak.

MijnHostingPartner.nl


Geachte klant,

Op dit moment is er een weergave probleem met de desktop interface van onze webmail (webmail.mijnhostingpartner.nl).Tijdelijk hebben we de pagina doorgelinkt naar onze mobiele interface waar u in kunt loggen met uw gegevens.

De lay-out zal er echter anders uitzien dan dat u gewend bent. We zijn druk bezig om het probleem op te lossen en hopen dat u snel weer via de reguliere weg uw mail kunt benaderen.

Verder is er dus niets aan de hand met het mailverkeer. Het kan dus niet zijn dat er ineens mail verloren is omdat het enkel de interface betreft. Zodra het verholpen is zullen we dit in de aankondiging vermelden.

Mocht u nog vragen hebben hierover dan kunt u contact opnemen met de helpdesk middels het ticketsysteem welke u kunt vinden in uw klantenpanel account. U kunt ook even kijken of er iemand van de online chat aanwezig is.

Deze zijn doordeweeks tijdens kantooruren vrijwel altijd aanwezig om uw vragen te beantwoorden.

Excuses voor het ongemak.

MijnHostingPartner.nl



Tuesday, April 16, 2013

« Terug