11 Mar 2017 Onderhoud 21 tot 22 maart

Geachte klant,

In de nacht van dinsdag 21 maart en woensdag 22 maart vindt er onderhoud plaats aan onze firewalls.
Tijdens dit onderhoud zijn de diensten van deze servers niet online. De verwachting is dat de werkzaamheden van 1 tot 6 uur in de ochtend duren.

Ons excuus voor enig ongemak.

Helpdesk
MijnHostingPartner.nl

16 Feb 2017 Storing op 1 IP adres

Update  12:30  16-2-2017Problemen zijn bij deze opgelost door de serverbeheerders. Oorzaak wordt nog verder onderzocht.MijnHostingPartner.nlGeachte klant, We hebben meldingen binnen gekregen dat de websites op hosting space IP adres 178.249.155.142 op het moment niet bereikbaar zijn. De beheerders hebben dit op dit moment in behandeling.Wanneer ... Lees verder »

15 Feb 2017 Bereikbaarheid Chat Zaterdag

Geachte Klant,Aanstaande Zaterdag 18-02-2016 zijn wij helaas niet bereikbaar via de online chat.Uiteraard zijn wij wel via het ticketsysteem bereikbaar, een ticket kan eenvoudig worden aangemaakt op de volgende wijze: https://www.mijnhostingpartner.nl/client/knowledgebase/663/Hoe-maak-ik-een-ticket-aan-bij-mijnhostingpartner.htmlAlvast bedankt ... Lees verder »

8 Feb 2017 (web)mail storing 08-02-2017 - Opgelost

Beste klant,De issue met de (web)mail is inmiddels opgelost. We hebben de situatie onder controle. Eventuele mail in de spooler zal snel weer aangeboden worden. Indien u vragen heeft dan kunt u altijd even op de chat komen.Bedankt voor het geduld en nogmaals excuses voor het eventuele ongemak.MijnHostingPartner.nlBeste klant,Deze morgen zijn er ... Lees verder »

12 Jan 2017 Providers België storing

Van onze klanten uit België hebben wij een aantal meldingen binnen gekregen dat de sites niet bereikbaar zijn met providers Telenet en Proximus. Deze providers hebben op dit moment een storing. Dit is dus niet een probleem wat bij MijnHostingPartner.nl ligt. Wij raden u aan om contact op te nemen met uw ISP voor meer informatie.Met vriendelijke ... Lees verder »

29 Dec 2016 Aankondiging (Netwerk) werkzaamheden & RFO

Beste Klant,   Vanwege werkzaamheden aan ons netwerk, zal in de nacht van 29 op 30 december tussen 23:00 en 01:00 uur werkzaamheden in ons netwerk worden uitgevoerd.   Hierdoor kunt u kortstondig een weg vallende netwerk/internetverbinding ervaren. Het betreft hier een reboot van onze core-router (switch).   Dit naar aanleiding van een ... Lees verder »

27 Dec 2016 Kortstondige downtime op dinsdag 27 december 2016

Geachte klant,Op dinsdag 27 December vanaf 14:30 hebben onze (web) diensten er tot 20:30 af en toe uitgelegen. Dit komt door een nieuwe vorm van aanvallen. MijnHostingPartner.nl heeft onlangs haar infrastructuur gewijzigd/aangepakt waardoor we minder gevoelig zijn voor DDOS aanvallen. Bij DDOS aanvallen worden er heel veel pakketjes data naar een ... Lees verder »

22 Dec 2016 Bereikbaarheid Chat met de feestdagen

Beste Klant, In verband met de feestdagen zullen wij beperkt aanwezig zijn de aankomende week (27 t/m 29 december). Via de chat zijn wij niet bereikbaar op de volgende dagen: - 1ste en 2de kerstdag - 31 december en 1 januari Uiteraard zijn wij wel beschikbaar door een ticket aan te maken in het klantenpanel. Het team van MijnPartnerGroep.nl ... Lees verder »

21 Nov 2016 Storing Datacenter 22:15 - 22:45

Beste klant,Zojuist hebben we even enige downtime gehad. Vermoedelijk is een storing in het datacenter waar wij onze servers hebben ondergebracht hiervan de oorzaak. Op dit moment werkt alles weer en verwachten dat we vanuit het datacenter hierover nog een verklaring krijgen. Als dit zo is zullen we de ticket updaten. Onze excuses voor het ... Lees verder »

8 Sep 2016 Storing MySQL 4 Server - 08-09-2016

Geachte klant,Er is inmiddels bekend wat de storing is met de MySQL 4 server is. De diensten zijn weer actief maar we zullen zometeen nog een maal voor een periode van ongeveer 15 minuten offline zijn. Dit omdat voor een structurele oplossing de MySQL server even offline gezet dient te worden. Mocht u nog vragen hebben vernemen we dat graag.Onze ... Lees verder »