21 Apr 2017 Update control panel

We gaan de verwachte update uitvoeren van het control panel. Dit heeft veel voordelen en verbeteringen waardoor onder andere Lets Encrypt certificaten mogelijk worden. Verwacht een korte downtime en onderbrekingen.Excuus voor enig ongemak. MijnPartnerGroep.nlupdate 18:34.Werkzaamheden zijn afgerond, wellicht alleen even de browser cache legen met ... Lees verder »

20 Apr 2017 Nomineer ons

De spanning onder de registrars, resellers en supporters van de .nl neemt toe. Waarom? Omdat het weer tijd is dat de nominaties voor de RegiStar Awards kunnen worden doorgegeven. Jouw stem telt mee. Ben je van mening dat MijnHostingPartner.nl genomineerd dient te worden? Breng dan uiterlijk voor 21 april je stem uit voor ons met een korte ... Lees verder »

15 Apr 2017 Bereikbaarheid Chat feestdagen

Beste klant,
 
De chat zal niet beschikbaar zijn op de volgende aankomende feestdagen:
 
2e Paasdag  17 april 2017 - maandag
Koningsdag 27 april 2017 - donderdag
Hemelvaartsdag 25 mei 2017  -donderdag  
 
Uiteraard zijn we wel via het ticketsysteem bereikbaar.
 
Een fijn Pasen gewenst van MijnPartnerGroep.nl !


11 Mar 2017 Onderhoud 21 tot 22 maart

Geachte klant,

In de nacht van dinsdag 21 maart en woensdag 22 maart vindt er onderhoud plaats aan onze firewalls.
Tijdens dit onderhoud zijn de diensten van deze servers niet online. De verwachting is dat de werkzaamheden van 1 tot 6 uur in de ochtend duren.

Ons excuus voor enig ongemak.

Helpdesk
MijnHostingPartner.nl

16 Feb 2017 Storing op 1 IP adres

Update  12:30  16-2-2017Problemen zijn bij deze opgelost door de serverbeheerders. Oorzaak wordt nog verder onderzocht.MijnHostingPartner.nlGeachte klant, We hebben meldingen binnen gekregen dat de websites op hosting space IP adres 178.249.155.142 op het moment niet bereikbaar zijn. De beheerders hebben dit op dit moment in behandeling.Wanneer ... Lees verder »

15 Feb 2017 Bereikbaarheid Chat Zaterdag

Geachte Klant,Aanstaande Zaterdag 18-02-2016 zijn wij helaas niet bereikbaar via de online chat.Uiteraard zijn wij wel via het ticketsysteem bereikbaar, een ticket kan eenvoudig worden aangemaakt op de volgende wijze: https://www.mijnhostingpartner.nl/client/knowledgebase/663/Hoe-maak-ik-een-ticket-aan-bij-mijnhostingpartner.htmlAlvast bedankt ... Lees verder »

8 Feb 2017 (web)mail storing 08-02-2017 - Opgelost

Beste klant,De issue met de (web)mail is inmiddels opgelost. We hebben de situatie onder controle. Eventuele mail in de spooler zal snel weer aangeboden worden. Indien u vragen heeft dan kunt u altijd even op de chat komen.Bedankt voor het geduld en nogmaals excuses voor het eventuele ongemak.MijnHostingPartner.nlBeste klant,Deze morgen zijn er ... Lees verder »

12 Jan 2017 Providers België storing

Van onze klanten uit België hebben wij een aantal meldingen binnen gekregen dat de sites niet bereikbaar zijn met providers Telenet en Proximus. Deze providers hebben op dit moment een storing. Dit is dus niet een probleem wat bij MijnHostingPartner.nl ligt. Wij raden u aan om contact op te nemen met uw ISP voor meer informatie.Met vriendelijke ... Lees verder »

29 Dec 2016 Aankondiging (Netwerk) werkzaamheden & RFO

Beste Klant,   Vanwege werkzaamheden aan ons netwerk, zal in de nacht van 29 op 30 december tussen 23:00 en 01:00 uur werkzaamheden in ons netwerk worden uitgevoerd.   Hierdoor kunt u kortstondig een weg vallende netwerk/internetverbinding ervaren. Het betreft hier een reboot van onze core-router (switch).   Dit naar aanleiding van een ... Lees verder »

27 Dec 2016 Kortstondige downtime op dinsdag 27 december 2016

Geachte klant,Op dinsdag 27 December vanaf 14:30 hebben onze (web) diensten er tot 20:30 af en toe uitgelegen. Dit komt door een nieuwe vorm van aanvallen. MijnHostingPartner.nl heeft onlangs haar infrastructuur gewijzigd/aangepakt waardoor we minder gevoelig zijn voor DDOS aanvallen. Bij DDOS aanvallen worden er heel veel pakketjes data naar een ... Lees verder »