Support & Uptime

Uptime

Als je bij MijnHostingPartner.nl Managed WordPress afneemt dan kan je er zeker van zijn dat je de hoogste uptime hebt voor jouw WordPress website. Dit mede dankzij onze speciale servers hiervoor en de eigen Application Pool. Dit zorgt ervoor dat jouw website alleen staat en dus sterker bestand is tegen veel bezoek en grote spikes. Dankzij onze speciale servers in zowel Utrecht, Amsterdam en Arnhem is jouw website overal ter wereld snel te bereiken en sta je op internet knooppunten van de gehele wereld. Door al deze voordelen kan je er zeker van zijn dat je geen klanten of kansen misloopt!

Uptime monitoring

Hiernaast hebben we ook een uptime monitor die ervoor zorgt dat als er iets misgaat wij direct kunnen reageren. Dit zal echter nauwelijks voorkomen dankzij onze beschermde updates van plugins en versie updates. De Uptime monitoring is beschikbaar vanaf ons WordPress 15 pakket. Dit geeft jouw het stukje extra ‘peace of mind’ om ervoor te zorgen dat je altijd prioriteitsbehandeling hebt en wij gelijk van elke foutmelding op de hoogte gesteld worden.

Support

Als je vragen hebt over WordPress of de hosting zelf dan kan je altijd terecht bij MijnHostingPartner.nl. Met onze lange ervaring met WordPress zelf en het hosten van duizenden WordPress websites over de jaren heen zijn wij jouw partij hiervoor. Maar hoe kan je ons bereiken voor vragen? Om onze prijzen voor de pakketten zo gunstig mogelijk te houden maken wij gebruik van de online chat en het ticketsysteem. De eerste vragen gaan altijd via de online chat waar je direct antwoord kan krijgen op jouw vragen. Als de vraag dieper ligt of hier is meer tijd voor nodig om te beantwoorden dan verwijzen we je door naar het ticketsysteem. Dan pakt de tweedelijns dit altijd met een gemiddelde responsetijd van minder dan 3 uur op!

Totaal support hebben wij ook beschikbaar voor al onze klanten. Hier kan je extra werkzaamheden aanvragen zoals het optimaliseren van jouw WordPress website om hem nog sneller te maken dan wat hij al is met onze hosting! Ook kunnen we even je scherm overnemen om je te helpen met het instellen van een mailaccount. Mail is natuurlijk ook een belangrijk onderdeel van het contact met klanten.