Hoe snel worden mijn vragen beantwoord?

Vrijwel alle vragen worden op dezelfde dag behandeld (ook in het weekend). We proberen alle vragen binnen 2 uur te behandelen, alleen in het weekend kan dit wat langer zijn.

Extra note:

Soms worden er vragen gesteld die niet direct betrekking hebben op onze hosting maar op de werking, of beter gezegd, het niet werken van de site waar je mee bezig bent. Vrijwel altijd is het dan iets wat door de klant niet goed is ingesteld of overgezet. Dit zijn vragen waar wij dan ook echt in moeten duiken. Soms is het zoeken naar een spelt in een hooiberg en is het derhalve ook niet reeel van ons te verwachten dat dergelijke vragen per direct opgelost worden. Wij proberen je zo snel mogelijk van dienst te zijn, maar soms laat een antwoord iets langer op zich wachten. Wij hopen dat je hier begrip voor hebt.  

Was dit antwoord nuttig?

 Print dit artikel

Lees ook

Name servers DNS

Als jouw domein ergens anders 'geparkeerd' heeft staan dan kan je deze laten verwijzen naar ons...

Wat zijn de verschillen tussen MySQL en MS-SQL?

Om de verschillen tussen de 2 database typen uit te leggen is dit artikel gemaakt, zie dit niet...

Hoe kan ik mijn klantenpanel wachtwoord resetten?

Als je dit stappenplan volgt kan je het wachtwoord resetten van je klanten panel. Gaat als volgt...

Screenshot aanleveren via de chat

In de chat of in een ticket vragen wij vaak om een screenshot te maken van je scherm en dit aan...

Krijg ik een eigen IP-adres of is het een shared IP-adres?

MijnHostingPartner.nl maakt gebruik van shared IP-adressen. Shared wil zeggen dat het ip adres...