Hoe snel worden mijn vragen beantwoord?

Vrijwel alle vragen worden op dezelfde dag behandeld (ook in het weekend). We proberen alle vragen binnen 2 uur te behandelen, alleen in het weekend kan dit wat langer zijn.

Extra note:

Soms worden er vragen gesteld die niet direct betrekking hebben op onze hosting maar op de werking, of beter gezegd, het niet werken van de site waar je mee bezig bent. Vrijwel altijd is het dan iets wat door de klant niet goed is ingesteld of overgezet. Dit zijn vragen waar wij dan ook echt in moeten duiken. Soms is het zoeken naar een spelt in een hooiberg en is het derhalve ook niet reeel van ons te verwachten dat dergelijke vragen per direct opgelost worden. Wij proberen je zo snel mogelijk van dienst te zijn, maar soms laat een antwoord iets langer op zich wachten. Wij hopen dat je hier begrip voor hebt.  

Was dit antwoord nuttig?

 Print dit artikel

Lees ook

Is Mijn Hosting Partner telefonisch bereikbaar?

MijnHostingPartner.nl heeft geen telefonische helpdesk. Om onze diensten zo goedkoop mogelijk...

Hoeveel domeinnamen kan ik onder het Totaalpakket instellen?

Met het Totaalpakket is het mogelijk om tot maximaal 5 domeinnamen als TLD (Top Level Domein) in...

Domain Suspension - Registrant Information Verification Failure

Domain Suspension - Registrant Information Verification FailureDe laatste tijd krijgen we steeds...

Je hebt een suggestie/ opmerking voor de Kennisbank?

Voor suggesties of opmerkingen/tips over de Kennisbank, kan je een mail sturen...

Ik wil mijn e-mail adres aanpassen voor het klantenpanel

Je kunt je gegevens aanpassen door in te loggen op in het klantenpanel. Klik op Mijn...