Hoe snel worden mijn vragen beantwoord?

Vrijwel alle vragen worden op dezelfde dag behandeld (ook in het weekend). We proberen alle vragen binnen 2 uur te behandelen, alleen in het weekend kan dit wat langer zijn.

Extra note:

Soms worden er vragen gesteld die niet direct betrekking hebben op onze hosting maar op de werking, of beter gezegd, het niet werken van de site waar je mee bezig bent. Vrijwel altijd is het dan iets wat door de klant niet goed is ingesteld of overgezet. Dit zijn vragen waar wij dan ook echt in moeten duiken. Soms is het zoeken naar een spelt in een hooiberg en is het derhalve ook niet reeel van ons te verwachten dat dergelijke vragen per direct opgelost worden. Wij proberen je zo snel mogelijk van dienst te zijn, maar soms laat een antwoord iets langer op zich wachten. Wij hopen dat je hier begrip voor hebt.  

Was dit antwoord nuttig?

 Print dit artikel

Lees ook

Hoe maak ik een ticket aan bij MijnHostingPartner?

De volgende stappen kan je volgen om een support ticket aan te maken bij mijnhostingpartner.nl...

Staan jullie servers in Nederland en is MPG mileuvriendelijk?

Ja al onze servers staan in Nederland over verschillende locaties allemaal bij de 'bron'. Zo...

Domain Suspension - Registrant Information Verification Failure

Domain Suspension - Registrant Information Verification FailureDe laatste tijd krijgen we steeds...

Screenshot aanleveren via de chat

In de chat of in een ticket vragen wij vaak om een screenshot te maken van je scherm en dit aan...

Wat is de map wwwroot en hoe plaats ik mijn bestanden daar?

De map wwwroot vindt je binnen de ftp root. Dit is de map waar je jouw bestanden, die op het...