Fout 553: Kan geen adres te verifiëren

Wanneer u een melding "Unable to verify" krijgt, dient u ervoor te zorgen dat u de SMTP-authenticatie optie ingeschakeld heeft in uw e-mailclient. Let op dat u ook het volledige e-mailadres dient te gebruiken als gebruikersnaam.

Voorbeeld: naam@uwdomeinnaam.nl in plaats van enkel ‘naam’.

Voor meer informatie over het instellen van uw e-mailprogramma verwijzen we u naar onze veelgestelde vragen.

Was dit antwoord nuttig?

 Print dit artikel

Lees ook

Instellen van mailgroepen (mailgroups) in het controlpanel

Inloggen in https://control.mijnhostingpartner.nl.1. Dan gaat u naar Mail --> Groups.2. Klik...

Hoe maak ik een catch all adres aan?

 Hoe maak ik een catch all adres aan? 1. Log in op het control panel en ga naar Mail...

Out of office melding instellen

Een out of office melding maken is eenvoudig in de webmail in te stellen. Dit is voornamelijk...

Outlook 2016 - bug IMAP mail verwijderen

Dit is een artikel wat uitlegt hoe de bug in Outlook 2016 opgelost kan worden. Dit betreft het...

EWS voor Mac

EWS of Exchange Web Services is een nieuwe methode die ontwikkeld is speciaal om samen te werken...