Fout 553: Kan geen adres te verifiëren

Wanneer je een melding "Unable to verify" krijgt, dien je ervoor te zorgen dat je de SMTP-authenticatie optie ingeschakeld hebt in jouw e-mailclient. Let op dat je ook het volledige e-mailadres dient te gebruiken als gebruikersnaam.

Voorbeeld: naam@uwdomeinnaam.nl in plaats van enkel ‘naam’.

Voor meer informatie over het instellen van jouw e-mailprogramma verwijzen we je naar onze veelgestelde vragen.

Was dit antwoord nuttig?

 Print dit artikel

Lees ook

EWS voor Mac

EWS of Exchange Web Services is een nieuwe methode die ontwikkeld is speciaal om samen te werken...

Email boxen delen onderling

Wanneer je een Email account wilt delen met meerdere accounts dan kunt u dit op de volgende wijze...

Hoe maak ik een catch all adres aan?

 Hoe maak ik een catch all adres aan? 1. Log in op het control panel en ga naar Mail...

Wat is het adres van jullie inkomende mailserver (POP3)?

Het adres van de inkomende mailserver (POP3) is: pop.jouweigendomeinaam.nl (vb:...

Instellen van mailgroepen (mailgroups) in het controlpanel

Inloggen in https://control.mijnhostingpartner.nl.1. Dan ga je naar Mail --> Groups.2. Klik op...