Fout 553: Kan geen adres te verifiëren

Wanneer je een melding "Unable to verify" krijgt, dien je ervoor te zorgen dat je de SMTP-authenticatie optie ingeschakeld hebt in jouw e-mailclient. Let op dat je ook het volledige e-mailadres dient te gebruiken als gebruikersnaam.

Voorbeeld: naam@uwdomeinnaam.nl in plaats van enkel ‘naam’.

Voor meer informatie over het instellen van jouw e-mailprogramma verwijzen we je naar onze veelgestelde vragen.

Was dit antwoord nuttig?

 Print dit artikel

Lees ook

SMTP Server Offline (Apple gebruikers)

Beste klant, Steeds vaker merken we dat door bugs en/of foutief ingestelde mailaccounts de SMTP...

Hoe je kunt controleren of SMTP-poort 25 is geblokkeerd?

Hoe je kunt controleren of SMTP-poort 25 is geblokkeerd? De standaard poort die wordt gebruikt...

Outlook 2016 - bug IMAP mail verwijderen

Dit is een artikel wat uitlegt hoe de bug in Outlook 2016 opgelost kan worden. Dit betreft het...

SMTP Poort wijzigen - Windows 10 Mail client

Binnen de Windows 10 mail client heb je geen optie om de poorten handmatig te wijzigen, er is...

Whitelisting email - Webmail

Dit artikel legt uit hoe je een email adres of domein aan jouw whitelist kunt toevoegen binnen de...