Fout 553: Kan geen adres te verifiëren

Wanneer je een melding "Unable to verify" krijgt, dien je ervoor te zorgen dat je de SMTP-authenticatie optie ingeschakeld hebt in jouw e-mailclient. Let op dat je ook het volledige e-mailadres dient te gebruiken als gebruikersnaam.

Voorbeeld: naam@uwdomeinnaam.nl in plaats van enkel ‘naam’.

Voor meer informatie over het instellen van jouw e-mailprogramma verwijzen we je naar onze veelgestelde vragen.

Was dit antwoord nuttig?

 Print dit artikel

Lees ook

Massa mail / nieuwsbrieven

Wat zijn bij ons de eisen voor massamail?  Er is een limiet aan de hoeveelheid personen waarnaar...

Verschil tussen een Email account en Alias

In dit artikel wordt uitgelegd wat het verschil is tussen een mail alias en een email account.Een...

Inbox automatisch opschonen

Er kan binnen de webmail ingesteld worden dat verwijderde berichten automatisch verwijderd...

Is het mogelijk is om subdomeinen voor mail aan te maken?

Is het mogelijk is om subdomeinen voor mail aan te maken?Ja dit is geen probleem, als er een...

Mail doorsturen, hoe doe ik dit?

Dit artikel legt uit hoe je het email adres kunt doorsturen naar een ander email adres....