Fout 553: Kan geen adres te verifiëren

Wanneer je een melding "Unable to verify" krijgt, dien je ervoor te zorgen dat je de SMTP-authenticatie optie ingeschakeld hebt in jouw e-mailclient. Let op dat je ook het volledige e-mailadres dient te gebruiken als gebruikersnaam.

Voorbeeld: naam@uwdomeinnaam.nl in plaats van enkel ‘naam’.

Voor meer informatie over het instellen van jouw e-mailprogramma verwijzen we je naar onze veelgestelde vragen.

Was dit antwoord nuttig?

 Print dit artikel

Lees ook

Verschil tussen een Email account en Alias

In dit artikel wordt uitgelegd wat het verschil is tussen een mail alias en een email account.Een...

Wachtwoord van een mail account herstellen.

Wachtwoord van een mail account herstellen:1. Je logt in op het control panel....

Wat moet ik invullen bij de size limit van de mailbox?

Je bent hier geheel vrij in, zolang het maar binnen de ruimte van uw pakket blijft. Dit kan dus...

Inbox automatisch opschonen

Er kan binnen de webmail ingesteld worden dat verwijderde berichten automatisch verwijderd...

Wat is het adres van jullie inkomende mailserver (POP3)?

Het adres van de inkomende mailserver (POP3) is: pop.jouweigendomeinaam.nl (vb:...