Fout 553: Kan geen adres te verifiëren

Wanneer je een melding "Unable to verify" krijgt, dien je ervoor te zorgen dat je de SMTP-authenticatie optie ingeschakeld hebt in jouw e-mailclient. Let op dat je ook het volledige e-mailadres dient te gebruiken als gebruikersnaam.

Voorbeeld: naam@uwdomeinnaam.nl in plaats van enkel ‘naam’.

Voor meer informatie over het instellen van jouw e-mailprogramma verwijzen we je naar onze veelgestelde vragen.

  • 1 gebruikers vonden dit artikel nuttig
Was dit antwoord nuttig?

Gerelateerde artikelen

Is het mogelijk is om subdomeinen voor mail aan te maken?

Is het mogelijk is om subdomeinen voor mail aan te maken?Ja dit is geen probleem, als er een...

Out of office melding instellen

Een out of office melding maken is eenvoudig in de webmail in te stellen. Dit is voornamelijk...

Hoe stel ik de SPAM filter in?

Je logt in op https://webmail.mijnhostingpartner.nl en gaat naar de instellingen (tandwiel) en...

SPAM - mail SEO services

Bij het registreren van een .com domeinnaam bestaat er een kans dat er SPAM mail naar je toe...

EWS voor Mac

EWS of Exchange Web Services is een nieuwe methode die ontwikkeld is speciaal om samen te werken...