Mijn account is suspended / opgeschort, wat is dat en wat kan ik daar aan doen?

Een suspension oftewel opschorting van de dienst treed op als er nog een factuur openstaat die vervallen is. Normaliter wordt de dienst direct stopgezet en door het systeem automatisch verwijdert, maar in de suspension modus geven we jou als klant de mogelijkheid om alsnog de openstaande factuur te voldoen en de dienst geactiveerd te krijgen. Zodra een betaling door het systeem verwerkt is zal het account direct op actief gezet worden. Dit is een geautomatiseerd proces en daar hoef je verder geen handelingen meer voor te verrichten.

Indien je de dienst niet meer voort wil zetten dan verzoeken wij je deze via het klantenpanel op te zeggen. Meer informatie over opzeggen kan je hierover ook terugvinden via de veelgestelde vragen. Facturen die openstaan dienen nog wel voldaan te worden.

Let op: Als een (suspension modus) opschorting ingaat dan geldt dit voor het gehele account. Mocht je dus meerdere spaces onder je account hebben staan dan zullen deze dus ook opgeschort worden. Dat is wellicht vervelend omdat je voor die andere spaces wellicht wel gewoon betaald heeft, maar het systeem maakt daar geen onderscheid in. Het systeem ziet je als klant met een betalingsachterstand en zal derhalve de dienstverlening op je account volledig opschorten. Je dient hier dus rekening mee te houden en dus zelf zorg te dragen voor een tijdige betaling en/of opzegging van de betreffende dienst.

 

 

Was dit antwoord nuttig?

 Print dit artikel

Lees ook

Hoe beheer ik de automatische incasso?

Met een aanschaf van een product bij MijnHostingPartner.nl wordt automatisch de optie tot...

Kost een ticket aanmaken geld?

Er worden geen kosten in rekening gebracht bij het aanmaken van een ticket.

Opzeggen of be├źindigen van het contract / abonnement

Opzeggen of beeindigen van het contract / abonnement Mocht je het contract willen opzeggen of...

Hoe betaal ik mijn openstaande factuur?

Om je openstaande factuur te voldoen kan je de volgende stappen volgen.Stap 1: Log in op het...

Kan ik mijn WHOIS gegevens zelf wijzigen?

Het is helaas niet mogelijk om zelf de whois gegevens te wijzigen ondanks dat het klantenpanel...