Out of office melding instellen

Een out of office melding maken is eenvoudig in de webmail in te stellen. Dit is voornamelijk handig als je bijvoorbeeld op vakantie bent en je klanten wilt laten weten dat je niet direct het in behandeling kan nemen.
Andere automatische antwoorden zijn bijvoorbeeld ook in te stellen, die keus is verder aan jou.


Deze stappen zijn allemaal in te stellen in de webmail bereikbaar op webmail.mijnhostingpartner.nl
Hierna ga je naar de instellingen.




out of office melding autoresponder mail


Vink de twee opties aan.


out of office melding autoresponder mail




Selecteer het tabblad bericht en voer de gegevens in.


out of office melding autoresponder mail


Als laatste druk je op opslaan om de autoresponder in te stellen.


out of office melding autoresponder mail



Was dit antwoord nuttig?

 Print dit artikel

Lees ook

Wat is SPAM, hoe werkt het en hoe kan ik het voorkomen?

In dit artikel vind je een aantal tips waarmee je kunt voorkomen dat jouw mail onterecht wordt...

Backup maken van Email - Outlook

In dit artikel word behandeld hoe je een backup kunt maken van jouw berichten in Outlook.  Dit...

Ondersteunen jullie ook e-mail via SSL?

Ja wij ondersteunen email over SSL, deze lopen over het ‘vernieuwde’ TLS type. De naam SSL word...

Wat moet ik invullen bij de size limit van de mailbox?

Je bent hier geheel vrij in, zolang het maar binnen de ruimte van uw pakket blijft. Dit kan dus...

Outlook.com Hotmail services gebruiken

Het is mogelijk om de services te gebruiken van Outlook.com of Hotmail.com in combinatie met een...