Out of office melding instellen

Een out of office melding maken is eenvoudig in de webmail in te stellen. Dit is voornamelijk handig als je bijvoorbeeld op vakantie bent en je klanten wilt laten weten dat je niet direct het in behandeling kan nemen.
Andere automatische antwoorden zijn bijvoorbeeld ook in te stellen, die keus is verder aan jou.


Deze stappen zijn allemaal in te stellen in de webmail bereikbaar op webmail.mijnhostingpartner.nl
Hierna ga je naar de instellingen.




out of office melding autoresponder mail


Vink de twee opties aan.


out of office melding autoresponder mail




Selecteer het tabblad bericht en voer de gegevens in.


out of office melding autoresponder mail


Als laatste druk je op opslaan om de autoresponder in te stellen.


out of office melding autoresponder mail



Was dit antwoord nuttig?

 Print dit artikel

Lees ook

Wat is het adres van jullie IMAP server?

Dit is: imap.mijnhostingpartner.nl  poort: 143  

Hoe kan ik op de webmail inloggen?

je kan inloggen op de webmail door naar het volgende adres te gaan:...

Mail doorsturen, hoe doe ik dit?

Dit artikel legt uit hoe je het email adres kunt doorsturen naar een ander email adres....

Outlook 2016 - bug IMAP mail verwijderen

Dit is een artikel wat uitlegt hoe de bug in Outlook 2016 opgelost kan worden. Dit betreft het...

Hoe stel ik de SPAM filter in?

Je logt in op https://webmail.mijnhostingpartner.nl en gaat naar de instellingen (tandwiel) en...