Out of office melding instellen

Een out of office melding maken is eenvoudig in de webmail in te stellen. Dit is voornamelijk handig als je bijvoorbeeld op vakantie bent en je klanten wilt laten weten dat je niet direct het in behandeling kan nemen.
Andere automatische antwoorden zijn bijvoorbeeld ook in te stellen, die keus is verder aan jou.


Deze stappen zijn allemaal in te stellen in de webmail bereikbaar op webmail.mijnhostingpartner.nl
Hierna ga je naar de instellingen.




out of office melding autoresponder mail


Vink de twee opties aan.


out of office melding autoresponder mail




Selecteer het tabblad bericht en voer de gegevens in.


out of office melding autoresponder mail


Als laatste druk je op opslaan om de autoresponder in te stellen.


out of office melding autoresponder mail



Was dit antwoord nuttig?

 Print dit artikel

Lees ook

Hoe maak ik een catch all adres aan?

 Hoe maak ik een catch all adres aan? 1. Log in op het control panel en ga naar Mail...

SMTP Poort wijzigen - Windows 10 Mail client

Binnen de Windows 10 mail client heb je geen optie om de poorten handmatig te wijzigen, er is...

Massa mail / nieuwsbrieven

Wat zijn bij ons de eisen voor massamail?  Er is een limiet aan de hoeveelheid personen waarnaar...

Wat is het adres van jullie IMAP server?

Dit is: imap.mijnhostingpartner.nl  poort: 143  

Wat moet ik invullen bij de size limit van de mailbox?

Je bent hier geheel vrij in, zolang het maar binnen de ruimte van uw pakket blijft. Dit kan dus...