Out of office melding instellen

Een out of office melding maken is eenvoudig in de webmail in te stellen. Dit is voornamelijk handig als je bijvoorbeeld op vakantie bent en je klanten wilt laten weten dat je niet direct het in behandeling kan nemen.
Andere automatische antwoorden zijn bijvoorbeeld ook in te stellen, die keus is verder aan jou.


Deze stappen zijn allemaal in te stellen in de webmail bereikbaar op webmail.mijnhostingpartner.nl
Hierna ga je naar de instellingen.




out of office melding autoresponder mail


Vink de twee opties aan.


out of office melding autoresponder mail




Selecteer het tabblad bericht en voer de gegevens in.


out of office melding autoresponder mail


Als laatste druk je op opslaan om de autoresponder in te stellen.


out of office melding autoresponder mail



Was dit antwoord nuttig?

 Print dit artikel

Lees ook

Mail doorsturen, hoe doe ik dit?

Dit artikel legt uit hoe u het email adres kunt doorsturen naar een ander email adres....

Backup maken van Email - Outlook

In dit artikel word behandeld hoe u een backup kunt maken van uw berichten in Outlook.  Dit doen...

SMTP Server Offline (Apple gebruikers)

Beste klant, Steeds vaker merken we dat door bugs en/of foutief ingestelde mailaccounts de SMTP...

Whitelisting email - Webmail

Dit artikel legt uit hoe u een email adres of domein aan uw whitelist kunt toevoegen binnen de...

Is het mogelijk is om subdomeinen voor mail aan te maken?

Is het mogelijk is om subdomeinen voor mail aan te maken?Ja dit is geen probleem, als er een...