Out of office melding instellen

Een out of office melding maken is eenvoudig in de webmail in te stellen. Dit is voornamelijk handig als je bijvoorbeeld op vakantie bent en je klanten wilt laten weten dat je niet direct het in behandeling kan nemen.
Andere automatische antwoorden zijn bijvoorbeeld ook in te stellen, die keus is verder aan jou.


Deze stappen zijn allemaal in te stellen in de webmail bereikbaar op webmail.mijnhostingpartner.nl
Hierna ga je naar de instellingen.




out of office melding autoresponder mail


Vink de twee opties aan.


out of office melding autoresponder mail




Selecteer het tabblad bericht en voer de gegevens in.


out of office melding autoresponder mail


Als laatste druk je op opslaan om de autoresponder in te stellen.


out of office melding autoresponder mail



Was dit antwoord nuttig?

 Print dit artikel

Lees ook

Fout: sender domain does not match SPF records

Wanneer je deze fout krijgt is dit eenvoudig op te lossen door de smtp server aan te passen in:...

Wachtwoord van een mail account herstellen.

Wachtwoord van een mail account herstellen:1. Je logt in op het control panel....

Is het mogelijk is om subdomeinen voor mail aan te maken?

Is het mogelijk is om subdomeinen voor mail aan te maken?Ja dit is geen probleem, als er een...

Massa mail / nieuwsbrieven

Wat zijn bij ons de eisen voor massamail?  Er is een limiet aan de hoeveelheid personen waarnaar...

Ondersteunen jullie ook e-mail via SSL?

Ja wij ondersteunen email over SSL, deze lopen over het ‘vernieuwde’ TLS type. De naam SSL word...