Hoe reageer ik op een ticket?

We krijgen vaker de vraag hoe je reageert op een ticket van MijnHostingPartner.nl, om deze stappen te verduidelijken voor nieuwe klanten maken we dit artikel.

Stap 1. Log in op het klantenpanel.
Dit kan met je email adres wat je bij ons hebt opgegeven tijdens de bestelling en het door jou gekozen wachtwoord. Weet je het wachtwoord niet meer? Klik dan op het wachtwoord vergeten linkje.


Ticket reageren MijnHostingPartner.nl



Stap 2. Ga naar de betreffende ticket. Vaak staat hij dan direct in dit kleine menu:

Ticket reageren MijnHostingPartner.nl

Stap 3. Ga naar de blauwe balk en klik hierop om te reageren.




Ticket reageren MijnHostingPartner.nl


Stap 4. Typ vervolgens jouw reactie in het aangegeven veld.
Er kunnen ook screenshots toegevoegd worden aan de ticket reactie. Zo kan je de situatie makkelijk aan ons uitleggen.


Ticket reageren MijnHostingPartner.nl



Nadat de reactie aan ons verstuurd is zullen wij zo spoedig mogelijk reageren op de ticket.  Indien u nog bijkomende vragen heeft dan kunt u weer een reactie op de ticket geven of op de chat komen met het ticket id. Dan kunnen wij hem makkelijk opzoeken in het systeem.

  • 0 gebruikers vonden dit artikel nuttig
Was dit antwoord nuttig?

Gerelateerde artikelen

Is adult webhosting toegestaan?

Adult webhosting is toegestaan zolang het om legale praktijken gaat en niet in de strijd is met...

Hoe kan ik mijn klantenpanel wachtwoord resetten?

Als je dit stappenplan volgt kan je het wachtwoord resetten van je klanten panel. Gaat als volgt...

Hoe maak ik een ticket aan bij MijnHostingPartner?

De volgende stappen kan je volgen om een support ticket aan te maken bij mijnhostingpartner.nl...

Hoe snel worden mijn vragen beantwoord?

Vrijwel alle vragen worden op dezelfde dag behandeld (ook in het weekend). We proberen alle...

Hoeveel domeinnamen kan ik onder het Totaalpakket instellen?

Met het Totaalpakket is het mogelijk om tot maximaal 5 domeinnamen als TLD (Top Level Domein) in...