Beste 'MHP-klant',

Wellicht heeft u gemerkt dat de mail de afgelopen periode op bepaalde momenten niet de performance gaf die u gewend was. Een van de redenen was dat we last hadden van aanvallen (DoS Attacks) en een andere reden was dat de mailservers zelf zowel hardwarematig als softwarematig geupgrade moesten worden. De hardwareupgrade heeft inmiddels een aantal weken geleden plaatsgevonden, maar de softwareupgrade dient nog te gebeuren. Aankomende maandagnacht (20 Juni) op dinsdagnacht (21 Juni) gaan we de webmail upgraden naar een nieuwe versie en worden onderdelen verplaatst naar een zwaardere server cluster.

Wat betekent dit voor u?

Dit betekent dat gedurende de onderhoudsperiode de mailservers beperkt tot niet bereikbaar zullen zijn. Zodra de werkzaamheden zijn voltooid kunt u weer gebruik maken van onze mailfasciliteiten. U kunt er vanuit gaan dat de mailservers weer stabiel en snel draaien. Mocht u gebruik maken van webmail dan kunt u ook genieten van uitgebreidere features op het gebied van delen van agenda's, contactpersonen, antispam en nog vele meer.

Is er risico op dataverlies?

Er is geen risico dat er data verloren zal gaan. Verder zullen alle mails gedurende deze periode gewoon afgevangen worden. Zodra de servers dan weer online komen zullen deze verwerkt worden. Hier kan enige vertraging inzitten omdat de mails in een wachtrij staan.

Wij danken u alvast voor uw begrip en zullen proberen de downtime zo min mogelijk te laten zijn. Tijdens de werkzaamheden kunt u kijken bij de aankondigingen wat de status is van de operatie. Mocht u meer informatie willen over de werkzaamheden willen we u vragen hiervoor een ticket aan te maken via het klantenpanel. We zullen proberen uw vragen naar believen te beantwoorden.

Helpdesk
MijnHostingPartner.nl



Sunday, June 19, 2011

« Terug