Geachte klant,

Zoals hieronder vermeld zijn vanavond de betreffende firewalls vervangen. Wij kunnen u meedelen dat dit deze actie succesvol is afgerond. Dat betekent dat alle firewalls in de range die problemen veroorzaakten zijn vervangen. Alle ipadressen op deze firewalls zijn overgezet en we hebben elk ipadres ook getest. We hopen dat alle problemen met betrekking tot de downtime nu (voor lange periode) weer tot de verleden tijd behoren.

We danken u voor uw geduld en begrip.

Mocht u nog vragen hebben naar aanleiding van deze actie dan kunt u ons altijd mailen op info@mijnhostingpartner.nl

Helpdesk
MijnHostingPartner.nl




Geachte klant,

Zoals u ongetwijfeld gemerkt heeft lag onze website er gisteren en vandaag voor een bepaalde periode uit. Sinds afgelopen zaterdag ondervinden we hinder van het feit dat bepaalde firewalls niet meer tot slecht te benaderen zijn. Daardoor zijn websites die onder die firewall draaien ook niet tot slecht te benaderen. Helaas behoort onze website ook daartoe.

Voor vanavond staat op de planning dat deze firewall vervangen wordt. Er zal dan nog enige hinder zijn. Zodra deze nieuwe firewall in de lucht is zullen deze problemen tot het verleden behoren. Tot die tijd hopen we dat we de huidige firewall in de lucht kunnen houden.

Onze excuses voor het ongemak.

Mocht u nog vragen hebben dan kunt u kijken of de chat beschikbaar is via onze website of een mail sturen naar info@mijnhostingpartner.nl

Helpdesk
MijnHostingPartner.nl

Thursday, April 16, 2015

« Terug