Webhosting | Hosting Nederland  - Mijn Hosting Partner.nlWebhosting | Hosting Nederland  - Mijn Hosting Partner.nlWebhosting | Hosting Nederland  - Mijn Hosting Partner.nlWebhosting | Hosting Nederland  - Mijn Hosting Partner.nl

Reclame maken voor jouw website

Reclame maken voor jouw website
MijnHostingPartner

Reclame maken voor jouw website

Als je een commerciële website en hosting hebt dan wil je hier natuurlijk ook reclame voor maken. De reclame die je hiervoor maakt dient natuurlijk meer bezoekers en klanten naar jouw website te brengen.

Je kan hiervoor verschillende technieken gebruiken, denk hierbij bijvoorbeeld aan het maken van een blog zoals deze. Dit is niet direct reclame voor je website maar je komt hiermee wel hoger te staan in Google.

Het is natuurlijk goed voor jou website om meer bezoekers te krijgen. We gaan in deze blogpost nemen hoe je goed reclame kan maken voor je website om meer bezoekers te trekken.

Blog posts

Blog posts zijn een goede manier om meer bezoekers te trekken op je website is actief bloggen. Hoewel dit geen directe manier van reclame maken is kom je hiermee toch een stuk hoger in Google terecht.

Dit heeft namelijk met SEO (Search Engine Optimization) te maken, door te bloggen over je product kan je hiermee hoger in Google komen te staan. Je kan dit doen door bijvoorbeeld links naar je eigen website te plaatsen in deze blog posts.

Het is van belang dat je bij deze link ook een zoekwoord gebruikt, denk bijvoorbeeld aan webhosting. Als mensen vervolgens dat zoekwoord in Google opzoeken kom je hiermee dus hoger in Google te staan.

Dit betekend echter niet dat je je blog post vol moet stoppen met links, je wordt hier namelijk ook op afgerekend. Naast het plaatsen van links is het ook belangrijk dat je regelmatig een blog post maakt.
Zoekmachines zoals Google proberen mensen namelijk te imiteren.

Je komt zelf namelijk immers liever op een site terecht waar regelmatig een blog post geplaatst wordt dan op een website waar eens per half jaar een blog geplaatst wordt. Er zijn natuurlijk ook wel nadelen aan het maken van blog posts, het kan namelijk behoorlijk veel tijd gaan kosten.

Social media

Ook kan je als bedrijf zijnde gebruik gaan maken van social media om je product of website te promoten. Je kan dit bijvoorbeeld via Twitter of Facebook doen.

Dit kan je op verschillende manieren gebruiken, denk hierbij bijvoorbeeld aan weggeef acties aan je klanten. Hiervoor kan je bijvoorbeeld je volgers een van je producten weggeven als ze jou pagina delen.

Dit zal ervoor zorgen dat de volgers van jouw volgers jouw pagina zullen zien waardoor ze wellicht interesse krijgen in jouw producten. Je kan dit dus ideaal gebruiken om nieuwe klanten binnen te halen.

Reviews

Als je interesse hebt in een product op een webshop dan ga je natuurlijk ook naar de reviews kijken. Je wilt immers geen product kopen op een website waar mensen alleen maar negatieve ervaringen hebben.

Indien je zelf eigenaar bent van een winkel dan wil je natuurlijk ook dat je klanten een goede ervaring hebben. Als je er zeker van bent dat een van je klanten een goede ervaring heeft gehad dan kan je de desbetreffende klant ook vragen of ze een review achter willen laten.


In vrijwel elk geval zal een tevreden klant bereid zijn om dit voor je te doen. Als een nieuwe klant dan ziet dat er vrijwel alleen maar goede ervaringen zijn met jou winkel dan zullen ze hier sneller een bestelling plaatsen.

Ook kan het wel eens voorkomen dat je klant een negatieve ervaring heeft gehad en dit laat weten via een review. Je dient hierbij vooral niet af te reageren op de desbetreffende klant.

het beste wat je hiervoor kan doen is een reactie achter laten op de klant met het verzoek of ze je een e-mail willen sturen zodat je samen tot een oplossing kan komen. Je kan ze dan bijvoorbeeld compensatie aanbieden en op die wijze de klant als nog tevreden stellen.


Als een negatieve ervaring netjes wordt afgehandeld dan is de kans ook groter dat ze hun review gaan aanpassen. Je kan dit ook als leer ervaring gebruiken om je klantenservice te verbeteren.

Mocht je verder nog vragen hebben over dit onderwerp dan kan je altijd kijken of er een chat medewerker aanwezig is. Indien er niemand op de chat is dan kan je een ticket richting onze helpdesk aanmaken.